Svar

PHP-MySQL-phpMyAdmin

Hejsa!

Hvordan tilgår man lige denne database ?

icon

Bedste svar af BrianHHansen 20 juni 2014, 13:30

Jeg tror ikke du skal regne med at Homedisk kan SQL. Jeg har søgt med google, og på TDC, om homdisk og SQL giver resultaer. Det ser desværre ikke ud til det. På de fleste andre NAS skal der også installeres en extra APP for at de kan MySQL, som f.eks. i Netgear Readynas duo V2. Jeg har den Netgear, og jeg har lige været inde på siden hvor jeg kan hente apps til den, og der er også en MySQL server. NAS'en ligger på mellem 1500 og 2000 kr. på Edbpriser. (med 1Tb HDD).

Se original

8 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Helt har modtaget fra andre medlemmer.

Hej sbh7600.

Det er ikke en database MEN derimod software til at administrere en MySql database på din PC'er f.eks.
 - kræver PHP (programmeringssprog) installeret.

Det er meget benyttet på især Linux systemer - det findes sikkert også til Windows hvis du har en database du vil administrereKat glad

Mvh

/

ÆV! 

Troede man havde muligheden for kunne benytte sådan en funktion, Så er den jo ikke rigtig til meget brug. til det jeg gerne ville Trist humørikon

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Helt har modtaget fra andre medlemmer.

Hej.

Hvad er det da du vil ?

mvh

/

Jeg vil gerne have databasen self så jeg kan bruge mysql til min xbmc så den hiver film info derfra

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Simpel søgning på Google frembringer denne side: http://wiki.xbmc.org/index.php?title=MySQL som er fra XBMC Wiki som man kan se. Er det det du mener? Glad humørikon

Edit: Jeg har kun bladret hurtig igennem, men det ser ud til at man også kan inkludere mange andre ting i en SQL base fra XBMC.

Korrekt!

Mangler jo ligesom sql databasen, som jeg troede jeg kunne køre fra homedisken

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints BrianHHansen har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Jeg tror ikke du skal regne med at Homedisk kan SQL. Jeg har søgt med google, og på TDC, om homdisk og SQL giver resultaer. Det ser desværre ikke ud til det. På de fleste andre NAS skal der også installeres en extra APP for at de kan MySQL, som f.eks. i Netgear Readynas duo V2. Jeg har den Netgear, og jeg har lige været inde på siden hvor jeg kan hente apps til den, og der er også en MySQL server. NAS'en ligger på mellem 1500 og 2000 kr. på Edbpriser. (med 1Tb HDD).

Okay..

Mange tak for hjælpen Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)