Penge tilgode | YouSee Community

Penge tilgode

Vis første besked

37 Kommentarer

Omdømme 4
Hej Maya1978 og iMac

Det er selvfølgelig ikke i orden, at siden ikke virker, jeg sørger for den bliver fejlmeldt.
Og som Majah også gør opmærksom på, er der opstået fejl flere steder i Selvbetjening, efter den er blevet opdateret, så meld endelig ind, når I oplever fejl.

Mht. udbetaling af pengene, er I meget velkomne til enten at ringe til vores Kundeservice på 70703030, som har åbent på hverdage i tidsrummet 8:00-17:30, eller sende mig en privat besked, med telefon- og kontonummer hos TDC, koden fra kreditnotaen, bankkontonummer og også gerne et mobilnummer, så skal jeg nok sørge for at pengene bliver udbetalt.

Vh.
Rasmus - TDC

Omdømme 4
Jeg har fået en tilbagemelding omkring fejlen på https://selvbetjening.yousee.dk/udbetaling

Vi har et system til vores fastnetlinjer, som hvad vi ved af, fungerer som det skal, og så har vi et til rene mobilkunder, og her har vi åbenbart haft en periodisk fejl i et stykke tid, som er blevet fejlmeldt flere gange, og det er nu blevet fejlmeldt igen.

Hvis I oplever fejl, men ellers har fået pengene udbetalt via 70703030, er I meget velkomne til at sende mig en besked med jeres kontonummer, så vil jeg undersøge nærmere hvor fejlen ligger.

Vh.

Rasmus
jeg har fået en kreditnota,og jeg vil gerne penge for chek

Hej

Jeg har opsagt mit abonnement og har derfor ikke noget telefonnummer hos TDC mere. Dog har jeg stadig et login til TDC.

Jeg har fået en kreditnota på lidt mindre end 1000 kr. Det er ikke lykkedes for mig trods flere timers forsøg og forsøg ad de indgange, som "Rasmus - TDC" har angivet på Forum, og hvoraf kun én tilsyneladende virker. "  /Udbetaling"-siden virker ikke mere.

Når jeg gør som angivet på siden som tilsyneladende virker, er beskeden til mig: "Du har ikke længere et tilgodehavende, da beløbet er brugt til dækning af gæld til TDC". Denne besked for jeg umiddelbart efter, at jeg har modtaget kreditnotaen, som selvsagt fortæller mig, at jeg har penge tilgode!!  Derefter bedes jeg gå til selvbetjening, hvor jeg kun kan komme ind ved at tilknytte mit telefonnummer, som jeg ikke har mere. Så nu kører jeg fast i selvbetjeningen.

Hvad er det for en gæld mit tilgodehavende dækker?

Hvad er der galt med selvbetjeningen?

Hvorfor får jeg ikke korrekt information om tilgodehavende og en vejledning der gælder?

Hvorfor er selvbetjening en fordel for kunderne? Jeg har aldrig i mit lange liv brugt så meget tid på at ordne mellemværender med "forretninger" som efter verden er gået over til selvbetjening via nettet. Jeg synes selvbetjening generelt er en narresut, fordi det  sjældent kan løse de mest almindeliget forekommende "forretninger". Banker undtaget.

Hvad gør jeg for at få mine penge?

Jeg orker ikke at hænge i røret i timevis for at få svar! Men jeg vil gerne have TDC's kommentarer til det hele.

Omdømme 1
jerk skrev:
Hvad gør jeg for at få mine penge?

Jeg orker ikke at hænge i røret i timevis for at få svar! Men jeg vil gerne have TDC's kommentarer til det hele.

Hej jerk

Selvbetjening på nettet ER en god ting ved de firmaer som tilbyder deres kunder en selvbetjening, Punktom.

Når du ikke er kunde, kan du da ikke forlange, at din selvbetjening skal virke.

Du får ikke en kommentar fra tdc, da dette forum er et kunde/bruger-forum. Du er registret her i forum som anonym. Administrator for forum kan se hvem du er, men det er ikke forum'teamets opgave at hjælpe i denne sitiation, og hvis de kunne hjælpe, ville du få samme besked, som den jeg kan give.

Derfor er du desværre nød til at ringe til TDC, hvis du ønsker en nærmere forklaring på dit tilgodehavende.  Glad humørikon

Det er ederfløjtemig da ualmindeligt bøvlet at få for meget indbetalt tilbage. Sjovt nok er det overhovedet ikke bøvlet når trafikken går den anden vej. Når du så henvender dig telefonisk,kan du vente i tlf.slusen i timevis.

Det er ganske enkelt bare ikke godt nok= meget dårlig service. :-(((

Har ringet for en uge siden;men har endnu ikke modtaget en kreditnota. Hmmm???

Omdømme 1
Hej lagger

Gad vide om det er derfor TDC har stillet denne side til rådighed:

https://selfcare.tdc.dk/regning/udbetalingdeep/?csref=_tdc_dk_udbetaling

Overrasket humørikon

hahahahaha!!!

Mjaa fandt da endelig frem til regningsarkivet men den sidste faktura hedder nr 15. Den kreditnota jeg sidder med er nr 16 og står ikke på listen. Hvad gør man så? Beløbet er under 1000 kr.

Omdømme 7
Badge +7
natteheks skrev:
Mjaa fandt da endelig frem til regningsarkivet men den sidste faktura hedder nr 15. Den kreditnota jeg sidder med er nr 16 og står ikke på listen. Hvad gør man så? Beløbet er under 1000 kr.

Står det ikke på kreditnotaen?

Der stod intet på kreditnotaen. Kun en adresse til en yousee side hvor jeg kunne taste kundenr, kreditnota nr og sikkerhedeskode ind. Da jeg prøvede i formiddags gik den bare ind på velkommen til yousee siden når jeg trykkede godkend. Prøvede igen for fem minutter siden og så gik den ind på en TDC side hvor jeg endelig kunne komme videre. 

Besvar