Penge tilgode

• Deltager
  • 0 kommentarer
Jeg har fået en kreditnota, og jeg vil gerne pengene overført. Der står i brevet at jeg skal via selvbetjening taste nødvendige info ind. Jeg kan ikke gennemskue hvor i selvbetjening jeg gør dette?

39 Kommentarer

Jeg har akkurat samme problem...

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Rabo har modtaget fra andre medlemmer.

Hejsa

Hvis man modtager en kreditnota på under 1000kr, kan den både udbetales via Selvbetjening på mit.tdc.dk og via [u]tdc.dk/tilbagebetaling[/u].

Er kreditnotaen på mere end 1000kr, kan den kun udbetales via Selvbetjening på mit.tdc.dk.

Vh.

Rasmus - TDC

Omdømme 2

Lige en tilføjelse til mit svar ovenfor.

For at få pengene udbetalt via mit.tdc.dk, skal man gå ind under Selvbetjening og vælge "Regning"-> "Regningsarkiv".

Her vil der under overskriften "Ubetalte regninger" ligge en regning/kreditnota, hvor der gerne skulle være et beløb med et minus foran, tryk på linket "Udbetal", ved siden af dette beløb.

Vh.

Rasmus - TDC

Denne er løst Glad humørikon

Jeg skal have penge tilbage fordi jeg ikke er kunde længere, jeg har fået en sikkerhedskode på 5 cifre som jeg skal bruge til log-in ind på internetsiden.  Men hvorhen er det de spørger om en sikkerhedskode.

Det kan ikke være rigtigt at det er s¨å besværligt at få penge tilbage. Så send dog en check.

Omdømme 2

Hej brn

Er beløbet du skal have tilbage på over eller under 1.000kr?

Hvis det er under 1.000kr, skal du gå ind på www.tdc.dk/tilbagebetaling, hvor den spørger om kontonummer, kreditnotanummer og sikkerhedskode.

Er beløbet over 1.000kr, vil jeg bede dig enten kontakte Kundeservice for at få pengene udbetalt.

Du kan finde kontaktoplysninger til Kundeservice her www.tdc.dk/kontakt

Vh.

Rasmus - TDC

ja beløbet er over 1000 kr.

Omdømme 2

Ok, så er jeg nødt til at bede dig tage en snak med vores Kundeservice.

Vi er ved at se på en anden løsning, da det ikke er særlig heldigt, at vi henviser dig til en udbetalingsform, du ikke kan benytte.

Jeg beklager ulejligheden.

Vh.

Rasmus - TDC

Det går faktisk rimeligt hurtigt.

De sender bare en check. Jeg ringede ind torsdag, og havde checken tirsdagen efter Glad humørikon

Jeg har fået en kreditnota fra tdc og er henvist til selvbetjening, jeg kan simpelthen ikke finde hvor jeg skal gå ind og anvende opgivne sikkerhedskode

Omdømme 2

Hej Fruergaard

For at få pengene udbetalt via Selvbetjening, skal man ind under "Regning" og "Regningsarkiv".

Her vil der under overskriften "Ubetalte regninger" ligge en regning/kreditnota, hvor der gerne skulle være et beløb med et minus foran, tryk på linket "Udbetal", ved siden af dette beløb.

Vh.

Rasmus - TDC

Hej jeg kan fint komme ind og give alle oplysningerne til at skulle have mine penge tilbage (beløbet er under 1000kr) men når jeg trykker næste siger den til mig at jeg har glemte at udfylde feltet gentag email, men det feltet er der ikke.??

vh Maja

Omdømme 2

Hej Maja

Oplever du stadig denne fejl, og er det inde på www.tdc.dk/udbetaling?

Hvis det stadig fejler, må du meget gerne skrive til kundeforum@tdc.dk med dit telefonnummer, sikkerhedskode fra kreditnotaen, samt nummeret på din bankkonto, så sørger vi for at få pengene overført.

Vh.

Rasmus - TDC

Hvad skal man gøre når den ikke vil acceptere mobilbredbåndsnr. for det er det der skal tilbagebetales der bliver jo meldt forkert tlf. nr. ?

Omdømme 2

Hej Arodreng

Er det linket www.tdc.dk/udbetaling, du benytter, eller hvilket link er det?

Vh.

Rasmus - TDC

Hej nu har jeg prøvet at gå ind men nu kan den ikke finde kreditnota

Mvh  Arodreng

Omdømme 2

Hej

Send mig gerne en privat meddelelse men linket du benytter, samt telefonnummeret det drejer sig om, og de oplysninger du ellers bliver bedt om at indtaste, så skal jeg nok tage et kig på det.

Notér også gerne en kontakt-e-mailadresse eller telefonnummer.

For at sende en privat meddelelse, skal du trykke på mit brugernavn mens du er logget ind, og vælge "Send en privat meddelelse til denne bruger" ude til højre.

Vh.

Rasmus - TDC

Hej TDC

Jeg er ikke længere kunde hos jer, men har stadig penge hos jer. I min sidste regning er der et link til:  tdc.dk/udbetaling, men når jeg går der ind og udfylder Kundenummer og Kreditnotanummer så kommer der en fejl melding: Vi kunne ikke finde en faktura, der matcher din indtastning. Kontrollér din indtastning og forsøg igen.
Jeg har prøvet at finde hjælp i andre indlæg, men fandt ikke et svar.
Hilsen Sally

Omdømme 2

Hej Sally

Du må meget gerne sende mig en privat besked, så skal jeg nok se på det.

Tryk på mit brugernavn ude til venstre, mens du er logget ind, og vælg "Send en privat meddelelse til denne bruger" i højre side.

Jeg skal bruge dit telefon- og kontonummer hos TDC, koden fra kreditnotaen, samt dit bankkontonummer og også gerne dit mobilnummer.

Så skal jeg nok få pengene overført.

God weekend.

Vh.

Rasmus - TDC

Jeg har nøjagtig samme problem, det er faktisk temlig uhyggeligt, at et firma som Tdc taklet denne situation således. De henviser i deres faktura til www.tdc.dk/tilbagebetaling og så ryger man direkte ind på siden her hvor der er en masse mennesker der har samme spørgsmål. Det virker nærmest som en dårlig drøm hvor man bliver taget godt og grundigt ved
næsen

Maya1978 skrev:
De henviser i deres faktura til www.tdc.dk/tilbagebetaling og så ryger man direkte ind på siden her

Hvornår er det i processen, du automatisk havner i forum?

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Min process havner ikke automatisk i Forum, men får denne meddelse, om og om igen "der er opstået en fejl":

pengetilgode.jpg

Når der er fejl på den side, bør det meldes, ved linien med det  gule "i".

Men hvis man automatisk havner her i forum, er der vel ikke linien med det gule "i", derfor spurte jeg, så det kan blive fejlmeldt.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)