Svar

PC / Webmail

• nbc
  • Deltager
  • 3 kommentarer
Jeg har TDC webmail og Outlook 2016 på en nyere Windows 10 PC.

Min set up er at Outlook henter mails, mens kopier bliver på TDC webmail i nogle uger. 

Alt fungerede fint indtil i går - nu er alle mails hentet til Outlook på PCen og ingen bliver på webmail! 

Er der nogen med samme problem ? 

icon

Bedste svar af nbc 9 marts 2016, 20:31

April snar ? 

:-O

Se original

8 Kommentarer

måske dette

/t5/Mit-TDC/Henter-gamle-mail/m-p/167148#M14404

Desværre nej - ikke det samme.

Ingen mails bliver i inbox on line.

Gal mand 

Hej.

Ved at gennemse indlæg her på TDC Forum, på YouSee Forum og på Microsofts Community ser det ud til at fejlen medfører to forskellige problemer for nogle brugere.

Det ene problem består i at samme mail hentes fra en POP-mailkonto flere gange.

Det andet problem består i at POP-mails slettes fra serveren selv om brugeren har markeret at der skal gemmes en kopi.

Det er en fejl i en opdatering af Outlook 2016 (som indgår i Office 365) fra Microsofts side, og Microsoft er bekendt med fejlen og arbejder efter det oplyste på at rette den. Microsoft vil sandsynligvis udsende en ny opdatering til Outlook 2016, hvor fejlen er rettet, men om Microsoft kan rette følgerne på serveren og hos brugerne er nok tvivlsomt, så de overskydende mails hos brugerne må man se selv slette, og de slettede mails på serveren kan man nok kun få tilbage til serveren, hvis man har dem lokalt og videresender dem til sig selv.

Fejlen skulle ikke berøre brugere der bruger IMAP eller Microsoft ActiveSync eller tilsvarende, men desværre tilbyder hverken TDC eller YouSee IMAP til sine kunder.

Microsoft regner med at komme med en opdatering den 1. april. 

http://www.computerworld.dk/art/236540/computerworld-laeser-min-mail-forsvinder-i-outlook?utm_source=newsletter&utm_medium=newsletter&utm_campaign=dispatch+15195

April snar ? 

:-O

At trådopretter selv tager en løsning for den platte-kommentar fremmer ikke lysten for andre brugere at finde svar.  Gal humørikon

Tak for dine hjælp og indsats.

Jeg venter på Microsoft og håber det virker.  

Jeg kan slet ikke se mine emails længere. :-( Virkelig irriterende

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P