PASWORD

• Deltager
  • 0 kommentarer
Er der nogen der kan  fortælle mig hvorfor mit pasword står der når jeg skal ind på min mail, det har altid bare været brugernavn den skulle huske, men nu står det hele der, så hvis der er nogen der skal låne min pc, kan de jo gå ind og læse mine mail, det samme er det for Facebook, hvordan får jeg fjernet det så det kun er brugernavn der står der??

Hilsen

Evakri

1 Kommentar

Hej Evakri

Jeg vil gerne forsøge.

Først skal du have fjernet hvad pc'en husker. Jeg har win7 som styresystem.

internet eksplorer 11 som browser

øvert i menulinien - funktioner - slet browserdata - Marker ud for adgangskoder.  (Og fjern de andre hvis du ønsker det)

eller Chrome fra Google.

Indstillinger - nede i bunden "Avangerede indstillinger" - beskyttelse af personlige oplysninger - marker ud for "Ryd gemte adgangskoder.  (Og fjern de andre hvis du ønsker det)

åben forum-siden for login.

Ved siden af der hvor du skriver dit tdc-login,  skal du markere ud for "husk brugernavn" så det kun er brugernavnet siden husker.  

Når du har skrevet dit login og du klikker ok, popper der en aflang strimmel op forneden på skærmen, hvor du bliver spurt om din pc skal gemme dit login. Der skal du klikke nej.  Når du er færdig på forum skal du huske at logge ud igen.  

Det er samme procedure der gælder for facebook. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)