Svar

Password webmail

Har webmail og det fungerer fint. MEN nu har jeg skulle skifte password og jeg har fået det nye PW tilsendt på SMS - også fint!.

Hvis jeg nu vil ændre PW tilbage til det gamle - eller et andet nemmere, så virker det ikke når jeg ændrer det inde i indstillinger - den vil stadig kun accfeptere det som jeg har modtaget pr SMS. Hvordan får jeg det nye PW til at "hænge ved" ??

icon

Bedste svar af JuleNissen 12 september 2012, 08:42

MajaH har ret omkring de to forskellige PWs, men husk samtidigt at give det nogle minutter inden man forsøger at anvende et nyt PWs. TDC anvender sikkert, som andre, mere end blot en server og derfor kan man godt forestille sig, at PWs bliver cachet/husket flere steder og inden den slags evt. bliver synkoniseret, kan der godt gå lidt tid. Så jeg vil foreslå at vente 5 min efter at have ændret et PW, til man afprøver et nyt.

Se original

4 Kommentarer

Hej janbeck

Jeg ved ikke lige hvilket pasword du skriver om.Glad humørikon

Der er tale om to slags pasword.

Du har dit tdc-login: Brugernavn og pasword, som du bl. bruger til at logge på forum med. Dette pasword kan du rette ved at gå ind i selvbetjening.

det andet login er din server login. Det skal du bruge hvis du har en mailklient instaleret på din pc. Paswordet til dette logon, kan du forandre ved at lokke på din webmail - under indstillinger.

MajaH har ret omkring de to forskellige PWs, men husk samtidigt at give det nogle minutter inden man forsøger at anvende et nyt PWs. TDC anvender sikkert, som andre, mere end blot en server og derfor kan man godt forestille sig, at PWs bliver cachet/husket flere steder og inden den slags evt. bliver synkoniseret, kan der godt gå lidt tid. Så jeg vil foreslå at vente 5 min efter at have ændret et PW, til man afprøver et nyt.

..... og man skal også huske at lukke sit program og tænde det igen, før de nye indstillinger virker.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)