Password ændring mail

• Deltager
  • 1 kommentar
Hej.

Har en ca 10-12 år gammel tdc mail. Jeg har flere gange forsøgt at ændre mit password uden held.

Ved ændring skriver den at ændringen er fuldført men når jeg så skal log in virker det gamle password...!

Hvad gør jeg...?

4 Kommentarer

Hej Catle

Det kommer lidt an på hvad du skal bruge et ændret pasword til.

TDC-login:

Dette brugernavn og pasword bruger du til at logge på webmail, forum, selvbetjening og andre af tdc's tjenester.

Brugernavnet og paswordet til dit tsc-login, kan du ændre i selvbetjening.

Jeg har ikke mulighed for at logge på selvbetjening i øjeblikket, så jeg kan ikke give dig en anvisning.

Server-login:

Dette brugernavn og pasword bruger du til opsætningen i en mailklient, som er installeret på din pc.

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind på webmail og oprette et nyt pasword sådan:

Klik på http://mail.tdc.dk/
Klik indstillinger - klik password.
Der kan du oprette et nyt password, til dit postpogram.

Du skriver du har haft din mailadresse i flere år. Er det en freemail?

Hvis det er en freemail, skal du hurtigtst mulig få den knyttet til dit bredbånd-abb.

Det kan kundeservice hjælpe dig med.

Hej

Glad humørikon

Kunne du bruge mit svar?

Det virker ikke...!!

Jeg kan ikke ændre det. Efter ændring og jeg logger ud for at logge på igen vil den ikke acceptere den nye kode men den gamle, trods den meddeler at password er ændret.

Hej Catle

Jeg er kunde som du, og kan ikke se den skærm du kikker på.

Har du læst mit indlæg?

Der er stor forskæld på-  hvor og til hvad du logger ind??

Du svarer heller ikke på, om det er en freemail du har??

Da du ikke skriver hvor det er du har problemet, kan jeg desvære ikke hjælpe dig yderligere.

Trist humørikon

Prøv at kontakte kundeservise. der kan du forklare hvad og hvor det er der går galt.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_kon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P