Outlook send

I de sidste tre uger har jeg ikke kunne sende mail fra min outlook.

Jeres service opgav at hjælpe mig.

Jeg bruger webmail, men mangler mit adressekartotek fra outlook.

Finder der ikke nogen der kan løse problemet.

MVH
Per Edgar

11 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Nej, Yousee hjælper ikke med mail klienter. De er nødt til at trække nogen streger i sandet, ellers skal de hjælpe deres kunder med alt netbaseret. Hvilken udgave at Outlook bruger du og på hvilken platform (Windows, MacOS, Android, iOS, .....) ?
Omdømme 7
Badge +7
Får du en fejlkode fra Outlook?
Omdømme 7
Badge +7
Det er muligt at importere kontakter fra Outlook til YouSee webmail, men det er desværre lavet med Outlook 2000. Noget tid siden og meget er sket med Outlook siden. Kan du lave en eksportfil af adresser i Outlook 2000 format, kan den importeres som en CSV (Comma Separated Values ) fil.
Jeg har Windows 7 og Outlook 2010.

Jeg får en fejlkode 421.4.7.1 (188.114.134.12)
Jeg har en stor del af mine adresse i excell så måske kan jeg lave nen, separerert fil herfra
Omdømme 7
Badge +7
YouSee har et lavet et mail support program til Windows og et til Mac. Det skulle virke med Windows 7 og Outlook 2010. Det sikrer din mail klient er korrekt sat op med hensyn til YouSees servere. Det kan findes her: https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/mailsupport
Omdømme 7
Badge +7
Har du været en slem dreng og spammet folk? Når jeg søger på 421.4.7.1 får jeg en masse med udbydere, som blokerer for spam.
Omdømme 7
Badge +7
YouSee webmail vil desværre ikke afsløre hvilket format den forventer. Jeg går ud fra det er en CSV eksport fra Outlook 2000. Kunne man lave en eksport fra YouSee webmail, kunne man kigge på filen i en editor, men eksport fra YouSee webmail er desværre ikke muligt.
https://support.office.com/en-us/article/create-or-edit-csv-files-to-import-into-outlook-4518d70d-8fe9-46ad-94fa-1494247193c7

Yousee accepterer csv-filen, som kan hentes her.
Jeg har ikke spammet, men får jævnligt flere tusinde af mine mail fra den 17.07.2017. Dem sletter jeg, men jeg ved ikke hvor de kommer fra.
Kan jeg ikke gøre noget så jeg får fejlmeddelesen væk og igen kan bruge outlook send?
Jeg har prøvet you sene opsætning, men med samme resultT.
Omdømme 7
Badge +7
Noget kunne tyde på, at du er blevet ramt af en computer virus, som misbruger din mail klient ved at sende spam. YouSee/TDC har derfor lukket din mulighed for at sende mails. Prøv at lave en virusscanning med en opdateret scanner.

Dernæst bør du læse lidt om fejlkoden. Det er gammel Microsoft fejlkode og den kan så vidt jeg kan se betyde forskellige ting.

Hvis YouSee/TDC har lukket f.eks. på grund virus skal du først løse problemet. Der næst skal du kontakte TDCs postmester, så din mulighed for at sende mails bliver retableret. Inden du kontakter TDCs postmester, bør du læse siden grundigt igennem. Ellers risikerer du at gøre noget forkert og bliver afvist eller ubesvaret. Normalt sender TDCs postmester en mail, hvis de lukker muligheden. Har du ikke modtaget den?
http://postmaster.tdc.dk/

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P