Outlook flyttes til ny pc | YouSee Community
Spørgsmål

Outlook flyttes til ny pc

Jeg har fået en ny PC. Den gamle er fra 2007 og der fik jeg en mailadresse fra TDC med tilhørende kode til outlook.
Nu skal det så flyttes til en ny PC og det går så fint at oprette mail i Office365 bortset fra at man ikke kan modtage mails på sin mailadresse, men kun sende. Mailadressen man sender fra indeholder ikke adressen men blot en tal og bogstavskode efterfulgt af @outlook.com
Jeg vil så installere outlook, som følger med min officepakke, men den kode, som jeg fik af TDC i 2007 virker slet ikke. Det er i øvrigt samme kode som til internettet, som jeg modtog den gang.
Hvordan får man en ny kode til outlook. Alle gode råd er til webmail, som jeg blot bliver irriteret på, da den er alt for uoverskuelig.

8 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Jeg kan ikke rigtigt huske hvor, men prøv at søg på YouSee om etablering af mail på Outlook.
Omdømme 7
Badge +7
Prøv at søg på google således: opsætning af mail på YouSee. Her kan du se hvordan.
Omdømme 7
Badge +7
https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/opsaet-yousee-mail/outlook-office-365
Omdømme 7
Badge +7
Hej @ee1

Fik du løst problemet? 🙂

Du kan finde hjælp til mailopsætning her

Her kan du se hvordan du skifter din POP3 kode til mailboksen*:
*Guiden kan bruges under forudsætning af, at din mailboks er tilknyttet dit YouSee Login. Er den ikke det, så kontakt gerne teknisk support.
Omdømme 6
Badge +2
@joern
Du har mistet din superbruger stjerne. Tag fat i en admin.
Omdømme 7
Badge +7
@joern

Du har mistet din superbruger stjerne. Tag fat i en admin.

Hej Heksemor

@joern står da stadig angivet som Superbruger? 🙂
Omdømme 6
Badge +2
@Kasper
Jørn er uden tvivl stadig superbruger, men han mangler den grønne markering over sit billede. Det samme var galt med Slangefar. Jeg kan forstå på Slangefar, at det skete ved opdatering af forum i går.
Omdømme 7
Badge +7
Ah du mener udfor navnet når der skrives indlæg - der skal stå Superbruger, ja. Det ser vi lige på.

Så må vi hellere holde os inden for topic 😃 Men mange tak!

Besvar