Svar

Outlook 2007 kan ikke modtage mails

Hej Jeg har hidtil brugt Outlook Express uden problemer; men er nu gået over til Outlook 2007, dog med det resultat at jeg ikke kan modtage mails. Der er ingen problemer med de udgående mails. Opsætningen har jeg udført efter anvisningerne her i TDC Forum med SSL slået fra, porten for udgående post er sat til 587, og porten til indgående post er sat til 110. Jeg har forsøgt at slå virusprogrammet og Firewall fra; men det hjælper intet. Hvad er årsagen til dette problem? Mvh Svend
icon

Bedste svar af chalamik 17 juli 2014, 20:13

Hej Stephen

Jeg får ingen fejlmeddelelse ved de indgående; men ved under fanen "Generelt" at ændre "det navn du vil bruge til at henvise til denne konto" fra min mail-adresse til mit navn, kan jeg nu modtage mails.

Så nu kører det tilsyneladende.

Venlig hilsen

Svend

Se original

2 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Svend.

Får du en fejlmeddelse vedr. de indgående mails - og i så fald, hvad står der?

Selvom du sikker har checket det flere gange, vil det sikkert være en god idé endnu en gang at gå alle felterne under kontoindstillinger nøje igennem for at sikre, at der ikke har indsneget sig en lille fejl et sted.

Har du brugt/prøvet programmet TDC Mailsupport?

Mvh

Stephen

Hej Stephen

Jeg får ingen fejlmeddelelse ved de indgående; men ved under fanen "Generelt" at ændre "det navn du vil bruge til at henvise til denne konto" fra min mail-adresse til mit navn, kan jeg nu modtage mails.

Så nu kører det tilsyneladende.

Venlig hilsen

Svend

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8