Organisering af fotos i HomeDisk

• Deltager
  • 2 kommentarer
HomeDisk:  Nogen der kan forklare, hvordan man flytter fotos til en samling og dermed fjerner dem fra den almindelige oversigt? Jeg vil gerne have organiseret vores fotos, så der er bedre overblik.

6 Kommentarer

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Hej Tonna

Jeg kunne se, at du ikke havde fået noget svar.

Jeg er ikke helt sikker på, at jeg forstår spørgsmålet, men jeg håber dette hjælper dig videre. Glad humørikon

På Homedisken er der nogle mapper, der er lagt ind på forhånd. Der kan ikke ændres på disse mapper, og du kan ikke oprette nye mapper ved siden af dem. Til gengæld kan du oprette ligeså mange undermapper, som du har lyst til. Så hvis du eksempelvis er i billede-mappen, kan du oprette nogle nye mapper og sortere dine fotos ind i dem.

/Stefan

Hej Stefan

Mange tak for dit svar. Jeg henter på min iPad en del billeder som ikke har noget med vores familiefotos at gøre, og dem vil jeg gerne have liggende for sig selv.
Jeg har oprettet undermappe og også lagt et par fotos ind, men så vil jeg kun have dem der og ikke i den store oversigt. Hvis jeg sletter dem i oversigten, forsvinder de også i undermappen. Der er altså ikke tale om en flytning af fotos, men en slags link eller genvej.

Håber du kan give mere hjælp

Mange hilsener
Tonna
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Tonna.
Som jeg kan gennemskue dit problem-er det så ikke på tdc clouddisk der menes,for der kommer feks. Billeder ind samlet i mappen billeder(med det nyeste først)men du kan sorterer dem ved at flytte dem til mine samlinger1 - 2 - 3 osv. (mine samlinger findes i menu til venstre!! Dette gælder kun hvis det er clouddisk der menes.
Hej
Det er Clouddisk, det handler om, og jeg kan godt oprette samlinger og lægge billeder i, men de bliver ikke flyttet fra mappen Billeder. Hvis jeg først lægger et billed i min nye samling og derefter fjerner det fra mappen Billeder, forsvinder det også fra den nye samling.
Mange hilsener
Tonna
jeg har samme problem skod program

fandt så lige ud af man under clouddisk under kilde mappen  kan oprette mapper

smider man billeder der kommer de stadig i mappen billeder

men til at leve med, de er nu i mapperLigeglad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(