Optagelse via App og TV & Film virker ikke

• MDA
  • Deltager
  • 2 kommentarer
Hej YouSee

Efter skiftet til YouSee så kan jeg ikke længere optage programmer fra den ny YouSee app. Ligeledes kan jeg heller ikke optage, hvis jeg logger ind på hjemmesiden. Begge skriver, at jeg skal ikke kan optage, men at jeg skal bruge TV boksen. Jeg har forsøgt med 10 forskellige TV programmer, og der er samme besked. 

Jeg har prøvet at geninstallere App, som I har foreslået i anden tråd. Jeg har også logget ind i den tidligere TDC TV & Film app, og dér virkede det i en periode, men nu kan jeg heller ikke optage dér.

Kan I give guidance til, hvad der er problemet?

På forhånd tak.

Martin Dahl

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Radiomanden har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Den funktion er ikke i Appen, Humax boksen vil på et tidspunkt få Remote Record, så jeg vil tro at funktionen først vil blive tilgængelig på det tidspunkt.??

Jeg har samme problem: i TDCs app kunne jeg uden problemer sætte optagelse i gang, men efter skiftet til Yousee virker det ikke - får samme fejlbesked
Hermed et billede af problemet. Mon YouSee har en kommentar?[img]553i1003A623DBD1DE03.PNG[/img]

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Har du DSL TV, så skal denne funktion virke. Gør den ikke det, kan det være et forsøg værd at genstarte tv-systemet derhjemme som vist på linket herunder, men gør det ingen forskel, skal det fejlmeldes til vores support.

https://kundeservice.yousee.dk/TV/Funktioner-og-brug/Genstart-dit-TV-udstyr

For mit vedkommende viste fejlen sig at være meget jordnær: Hustruen havde slukket tv-boksen for at spare strøm :) Når den er tændt virker det som det skal.

Tak, StefanK, det virkede at følge din vejledning om genstart af udstyr.
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stefan har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
MDA skrev:

Tak, StefanK, det virkede at følge din vejledning om genstart af udstyr.

Det lyder rigtig godt. :)

I så fald må du meget gerne markere mit svar som "bedste svar", for så kommer den med op øverst, så man ikke behøver lede hele tråden igennem efter løsningen.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)