Opsigelse af TV og bredbånd abonnement | YouSee Community
Spørgsmål

Opsigelse af TV og bredbånd abonnement


Hej Yousee

Jeg har betalt TV og bredbånd for det kommende kvartal, frem til 31.12.2017. Og er ude af min bindingsperiode.

Når jeg nu opsiger begge dele med 30 dages varsel (per 03.11.2017), refunderer I så det der er betalt for perioden 04.11.20017-31.12.2017?

Mvh
Christian

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Det er ikke noget vi går ind i her på brugerforummet, der skal ske henvendelse til You See. Der skal alligevel tages kontakt til dem for opsigelse, da det skal ske telefonisk.
Omdømme 7
Badge +6
Det er du nød til at ringe til kundeservice på 70 70 40 40 og spørge om, for Yousee's forum er kun for bruger til bruger.
Dem fra Yousee du ser som kommer her er kun forum admins.
Deres kundeservice har åben Man-Tors fra 8 til 17:30 og Fredag fra 8 til 16:30

Besvar