Svar

Opsætning af TDC Mail

Efter skift til ny PC er jeg ved at opsætte TDC mail kontoen i Outlook 2013. Jeg har downloaded TDC MailSupport og kørt denne. I det første billede efter indtastning af diverse informationer viser den ikke Outlook 2013 som en mulighed under teksten: Du bruger følgende mailprogram: Her er blot Windows Live Mail en option og ikke Outlook 2013

Hvad skyldes dette?

icon

Bedste svar af IngeBJ 11 juli 2014, 08:01

Du kan markere hvilken konto der er standartkontoen. Jeg synes det er besværligt med TDC kontoen. Du har mulighed for at oprette en Windows live konto, som fungerer som hot mail. Det vil sige at du kan åbne den fra en hvilken som helst pc og læse og skrive mails når du er på farten. Det synes jeg er rart. Jeg oplevede at tit kunne jeg ikke logge på tdc kontoen, selv når jeg er hjemme og har man fler pcer koblet på kontoen, skal man hele tiden ajourføre alle.

Se original

1 Kommentar

Du kan markere hvilken konto der er standartkontoen. Jeg synes det er besværligt med TDC kontoen. Du har mulighed for at oprette en Windows live konto, som fungerer som hot mail. Det vil sige at du kan åbne den fra en hvilken som helst pc og læse og skrive mails når du er på farten. Det synes jeg er rart. Jeg oplevede at tit kunne jeg ikke logge på tdc kontoen, selv når jeg er hjemme og har man fler pcer koblet på kontoen, skal man hele tiden ajourføre alle.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)