Opsætning af TDC freemail på IPad virker ikke!

• arh
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Det virker ikke! Jeg har fulgt vejledningen på TDC hjemmesiden, men alligevel kommer der et vindue op og siger, at brugernavn eller password er forkert - og det er ikke korrekt! Jeg er nu nået til den konklusion, at jeg får mig en g-mail istedet, da jeg ved det virker! Ærgerligt, at TDC mailen ikke virker - var ellers glad for den!

4 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej arh

Det er rigtigt godt gammeldags trælst, når det bare ikke virker.

Og behold du din TDC mail - eller måske en kombination af G-mail og din TDC mail?

Tilbage til dit problem:

Jeg har lige testet med min egen TDC mail, på min egen iPad. Min iPad er en iPad 2. Der er iOS 5.1 på den og jeg bruger den medfølgende og indbyggede "Safari" browser. Jeg går ind på mail.dk - og der indtaster jeg de samme oplysninger som når jeg går på forum her.

Og det er der jeg tror du gør galt. Du skal tilknytte din mail adresse til dit TDC login. Du kan se, hvordan man gør det, her:

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23525

Hvis du sørger for at tilknytte mail adressen til dit log ind, sådan som det er beskrevet, vil du kunne se den, idet du jo fint lykkes med at logge på forum - og det er samme log ind du bruger.

God fornøjelse

Hilsen

Jeg kan ikke sende fra min Ipad. kan godt modtage.

Den kommer med besked den bliver afvist af serveren fordi den ikke tilader relay- forsendelser.

Har brugt den før, uden broblemer.

Hvad er der galt? 

Venligst Ove Johansen.

I oktober 2010  begyndte TDC at afvikle alle kunders freemail.  Det kunne tyde på at turen nu er kommet til dig.  Er du sikker på det er en Freemail fra TDC du har?

Alle kunder har fået tilsendt en mail om denne afvikling og at kunder der vil beholle deres freemail skal tilknytte mailkontoen til deres bredbånd eller oprette en basic mailkonto-abonnement. Jeg mener det koster 49 kr. dags dato. 

Prøv at logge på din freemail, for at se om den virker stadigvæk:

http://mail.tdc.dk/

Derudover kan jeg ikke hjælpe da jeg ikke er helt klar over hvordan en ipad virker.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)