Opsætning af mail - forkert mailadresse eller adgangskode

• Deltager
  • 3 kommentarer
Jeg har prøvet at opsætte en mail først på min Mac hvor jeg ved enden af opsætningen, ender med at få beskeden: "The POP server ... rejected the password for user ...". Jeg har prøvet at skifte mit password (indstillinger -> password) flere gange, men den bliver ved med at give mig beskeden. Jeg prøvede derefter at opsætte en mail på min PC, men her kan jeg ikke engang komme forbi det første vindue, der beder mig om at ydfylde felter, idet jeg får beskeden "Forkert mailadresse eller adgangskode. Prøv igen.". Jeg har tjekket det hele og alt er som det skal være, så hvad er problemet? Kan det have noget og gøre med at jeg har 2 mail adresser på min TDC bruger eller  sådan noget?

7 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Inde på webmail, der hvor du også ændrede password, der kan du se din mailadr., så du kan finde ud af om det nu også er den rigtige du bruger.

Mvh.

Kim

Det er den samme e-mail adresse, så det kan heller ikke være problemet :/

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Du husker at du skal bruge POP konto, ikke IMAP som iPAD og lign. helst vil bruge.

Se evt. her

http://kundeservice.tdc.dk/privat/element.php?dogtag=p_help_bb_mail

Mvh

Kim

Bruger også POP, så det er heller ikke problemet. Har nemlig fulgt vejledning helt igennem så jeg kan ikke forstå hvad problemet er..

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Tina_M,

du skriver at du har ændret password i indstillinger, men har du også prøvet at logge ind direkte til TDC webmail med dit nye password?

https://mail.tdc.dk

(Vigtigt at du følger linket så at du ikke logger ind på Mit TDC, Forum eller lign.)

Se det som en ekstra tjek, så at du er 100 pct. sikker på at dit brugernavn og password er rigigt.

Måske er dit password problemet alligevel, da du får beskeden "..rejected the password..." Glad humørikon

Men hvis dit password fungerer på webmail, har jeg ét forslag:

Brug ikke SSL til indgående post (jeg har aldrig brugt det) - altså når du kommer til punktet, der du skal vælge "indstil manuelt", klikker du bare fortsæt.

Mvh

Hmm er ikke helt sikker på hvad du mener? Jeg plejer at logge direkte på webmail med et brugernavn som 2 e-mail adresser er forbundet til og de har begge forskellige passwords. Mener du, at jeg under brugernavn skulle indtaste e-mail adressen for det virker nemlig ikke :/

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints iMac har modtaget fra andre medlemmer.

Tina_M skrev:

Hmm er ikke helt sikker på hvad du mener? Jeg plejer at logge direkte på webmail med et brugernavn som 2 e-mail adresser er forbundet til og de har begge forskellige passwords. Mener du, at jeg under brugernavn skulle indtaste e-mail adressen for det virker nemlig ikke :/

Nej, det mener jeg ikke.

I det link jeg sendte taster du ind dit:

brugernavn

password

Samme øvelse til din mail nr 2.

Når du har fået bekræftet, at du bruger ret brugernavn og password til dine to mail-adresser, ved du med 100 pct, at det er rigtigt.

Bagefter kan du oprette begge mail-adresser på din Mac, med en beskrivelse som f.eks TDC Mail 1 og TDC Mail 2 (du bliver nød til, at oprette to mail-konto - én ad gangen).

Mvh

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P