Opsætning - Google Anroid tablet 2,2

• Deltager
  • 3 kommentarer
  • Flyttet dette indlæg fra gammel tråd og slettet overskriften "sv. Mail Outlook express". /MajaH
Nu er der et nyt problem    Har en Google Anroid tablet 2,2   her har jeg været på Konti  tilføj mail osv osv den siger hele tide ikke funder server

skriver pop3   skriver det der står    på min  andrid telefon kom den med det samme  hvad kan det være her

2 Kommentarer

Kan ikke bruge samsung opsætning da det ikke er en sådan men Android 2,20  8"

her gør den det samme indtil jeg skriver næste efter mail samt paswoord   så skriver den ikke kontakt til server

Hej lusima

Opsætningen til de forskællige enheder plejer at være de samme, men vinduerne i ser måske ikke ens ud.

At du ikke får kontakt til server, kan betyde at du bruger et forkert login.

Brugernavnet kan være din mailadresse.

Det pawword du har brugt i dit outlook ekspres, skal du også bruge i din opsætning i din tablet.

Det vil sige at det højst sansynlig ikke er det samme, som det du bruger når du logger på forum.

Hvis du ikke kan huske det pasword skal du fra  pc, lokke på din webmail http://mail.tdc.dk/

Du skal ind i indstillinger - og derefter klikker du på "pasword"

Skriv et nyt pasword og bekræft det nye pasword.

Når du nu åbner dit outlook ekspress vil du oopleve, at programmet ikke kan få kontakt til serveren. Gå ind i egenskaber og skriv det nye pasword. Prøv at se om det virker på outlook ekspress.

Derefter går du ind i kontoinstillinger for din mail på tabletten og skriver brugernavn og det nye pasword der.

samt opsætningen til din tdc mailbox.

Hvis det hele kokser, vil jeg anbefale at du dropper Outlook Ekspress og opsætningen på din tablen og kun benytter dig at den direkte adgang via en browser til din webmail.

http://mail.tdc.dk/

Outlook bliver ikke længere opdateret fra Microsoft. Derfor mit råd om at droppe den. Blinkende humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)