Hvornår mon YOUSEE får ajourført deres information vedr. opsætning af mail på Mac OS 10.12 (Sierra) ???
Den automatiske App virker ikke på OS 10.12 og skærmbilleder til manuel opsætning på 10.10 stemmer ikke med Sierra.
Før jeg opdaterede til OS 10.12 oplevede jeg med mellemrum, at Mail bad om adgangskode til YOUSEE's POP3 mailkonto. Jeg kunne så bare trykke annuller og mail fortsatte med at virke. Hvis jeg istedet udfyldte adgangskode, fik jeg at vide at adgangskode var forkert!! Dette forhindrede dog ikke mail i fortsat at virke. Dette fænomen oplevede jeg på 2 forskellige maskiner med hver sin YOUSEE konto.
Nu har jeg så opdateret den ene maskine med Sierra, og ovennævnte problem består. Det er dog blevet forværret en smule, idet jeg nu oplever (måske et par gg om dagen) og Mail advarer om Login fejl. Jeg kan så trykke på ikonet og får at vide at kontoen er inaktiv hvorefter jeg trykker på 'Gør aktiv' og systemet kører igen videre som om intet var hændt. Nogen gode ideer inden jeg kontakter Apple support.