Oprettelse af mail på Vista, kan ikke sende eller modtage post

• A_B
  • Deltager
  • 0 kommentarer
Hvorfor får jeg en popup efter jeg har oprettet min mail, hvor den spørger efter mit brugernavn og adgangskode til at "logge på" pop3.mail.dk?

Jeg kan hverken sende eller modtae mails.. Det er på Windowsmail på en Vista fra 2007 og min gamle mail, ligger der stadig, men det burde ikke være et problem. Jeg har et stort behov for at kunne tilgå mine gamle mails fra min gamle mail konto.Jeg har prøvet at oprettet mailen 3 gange, slavisk for at undgå fejl - men det er det samme hvergang og ja, jeg lukker mail programmet helt ned hvergang.

Den kommer med denne fejl meddelse:

Meddelelsen kunne ikke sendes. Godkendelsesindstillingen er muligvis ikke korrekt for serveren til udgående post (SMTP). Du kan få hjælp til at løse problemet ved at søge efter "Fejlfinding i forbindelse med Windows Mail" i Hjælp og læse afsnittet "Jeg har problemer med at sende e-mails". Hvis du skal have hjælp til at angive de korrekte serverindstillinger, skal du kontakte din e-mail-udbyder.

Den afviste e-mail-adresse var (har slettet mail adressen) Emne 'Tester', Konto: 'pop3.mail.dk', Server: 'asmtp.mail.dk', Protokol: SMTP, Svar fra server: '550 5.7.1 authentication needed, relaying denied, se forklaring her http://tele.dk/23430', Port: 587, Sikker (SSL): Ja, Serverfejl: 550, Fejlnummer: 0x800CCC78

Håber på noget hjælp her..

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8