Spørgsmål

Oprettelse af mail

Hej
Har nu i 4 måneder haft yousee og prøvet med jævne mellemrum at oprette en mailadresse som jeg jo er berettiget til. det er d.d. ikke lykkedes endnu, får altid en besked til sidst at "der er sket en fejl, prøv igen senere".
nu er jeg alvorlig træt af det. har ringet ind flere gange til kundeservice, de er klar over der er et problem, som vil blive løst hurtigst muligt, men slår lynhurtigt salgsgenet til og spørger hvorfor jeg ikke har en mobil abonnement hos dem, ærligt talt, uhyggeligt frækt. løs mit problem nu !!
har tidligere haft stofa uden problemer, kan se de ved at grave kabel ned på vejen nu, så der er nok ikke megen tvivl om hvad jeg vælger når de tilsluttet...

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Gør som jeg og andre, brug Yahoo, Google eller anden Web Mail, det virker.
Yousee skriver at man kan oprette 5 Mailadresser som kunde-så må det da ogå være deres pligt at sørge for det virker med de priser de forlanger-kan godt forstå der er flere og flere der fravælger Yousee
3107hansen skrev:

Hej
Har nu i 4 måneder haft yousee og prøvet med jævne mellemrum at oprette en mailadresse som jeg jo er berettiget til. det er d.d. ikke lykkedes endnu, får altid en besked til sidst at "der er sket en fejl, prøv igen senere".
nu er jeg alvorlig træt af det. har ringet ind flere gange til kundeservice, de er klar over der er et problem, som vil blive løst hurtigst muligt, men slår lynhurtigt salgsgenet til og spørger hvorfor jeg ikke har en mobil abonnement hos dem, ærligt talt, uhyggeligt frækt. løs mit problem nu !!
har tidligere haft stofa uden problemer, kan se de ved at grave kabel ned på vejen nu, så der er nok ikke megen tvivl om hvad jeg vælger når de tilsluttet...

Er det denne vejledning du går frem efter?
https://kundeservice.yousee.dk/mail/opsaetning/mail-til-login

Du skriver også, at du har ret til fem mail adresser. Det er helt rigtig nok, men er du klar over, at det kun er EN af de fem, der er din primære mailadresse og at al post til alle fem mail adresser, havner i den samme indbakke?
Jeg har derfor købt eget domene hos one.com, hvor jeg kan oprette alle de mail-KONTI, som jeg har behov for.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)