Oprettelse af login uden NemId | YouSee Community
Svar

Oprettelse af login uden NemId

Skal oprette login for person som kun har TV pakke
Hun har ikke NemId.
Når jeg fra min computer, mobiltlf eller tablet prøver, får jeg meddelelsen at jeg ikke kan oprette,
da der eksisterer et andet login herfra (altså mit).
Hvad gør jeg?
icon

Bedste svar af Slangefar 3 august 2019, 13:38

Prøv at ringe til YouSee på 70 70 40 40. De kan af og til trylle.
Se original

5 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Siger til hende at hun skal anskaffe sig NemID, det kan hun få ved at henvende sig på Borgerservice.
Hun kan også få det ved at henvende sig personligt i hendes egen bank og bestille netbank hos dem, her følger NemID så med automatisk.

Jeg går ud fra at hun hverken har pas eller kørekort, for der er online bestilling direkte hos NemID udelukket hvis man ikke har et af de to.

Hun kan lige så godt få det på plads nu, for hun kommer alligevel til at være tvunget til at skulle have NemID på et senere tidspunkt i livet, for ellers kan hun overhovedet ikke komme i kontakt med alt inde for det offentlige, Jobcentret, a-kassen og også e-boks som hun overhovedet ikke kan slippe uden om at skulle have, da mange arbejdsgivere har droppet den gamle lønseddel og nu i stedet for sender den til e-boks.
Omdømme 7
Badge +7
Ja, et Nem ID skal man have, ellers er man mere på den end man er med på den, da det jo netop bruges til stort set alt efterhånden. Det er faktisk lige så vigtigt som person nummeret.
Hun er næsten 97 år og sidder i kørestol på plejehjem, så NemID er udelukket.
Omdømme 7
Badge +7
Fair nok, men det indebærer at der er ting som man er udelukket fra at kunne, da det kræver Nem ID verificering.
Omdømme 7
Badge +7
Prøv at ringe til YouSee på 70 70 40 40. De kan af og til trylle.

Besvar