Opret flere email-adresser

Hej

Vi har behov for at oprette 3 emailadresser - som kan sættes op til hver sin PC (Microsoft Outlook 2010) samt hver sin iPhone. Hvordan kommer vi igang?

Anton

11 Kommentarer

Hej Anton1997

Velkommen til TDC Kunde til Kunde forum.

Hvis du har tålmodighed som en engel, søger du i forum på ordet "sortering"

fordi du skal oprette et hav af soteringsregler i din outlook.

Du må huske på at du har en mailadresse og de efterfølgende 4 mailadresser du opretter på webmail, "kun" er aliasser. Det vil betyde at alle mail skrevet til diverse mailadresser, ALLE havner i din indbox på din webmail.

Du kan starte med at se denne tråd: /t5/Bredb%C3%A5nd/Flyttet-sammen/m-p/34483#M5723

Hvis du vil gøre det på den lette måde, så beholder du din tdc-mailadresse og dine 2 andre familiemedlemmer opretter, hver deres gratis mailbox på gmail.com (google).

Skriv gerne til bage hvad du evt. finder ud af.Blinkende humørikon og hvad du beslutter dig for.Overrasket humørikon

Tak for svar - nja tålmådighed er nok ikke mit største aktiv.

Dit svar er desværre hvad jeg frygtede. Kan man da ikke købe 3 TDC mail-adresser? Men ellers må vi arbejde med Gmail. Kan man også få disse synkroniseret med outlook og iPhone?

Anton

Jo Anton - det kan du godt købe.

Et netbasic-abbonement koster 29 kr. pr måned.

http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=26068

ps.

Min gmail-konto har jeg oprettet i min windows live mail, så det vil jeg tro du også kan i outlook 2010. IPhone har jeg ikke kendskab til.

Via din internet forbindelse har du 1 webmail indbox. Hvis du ikke har tilknyttet den til dit TDC-login, skal du gøre der. Se evt. denne side. http://kundeservice.tdc.dk/privat/faq.php?id=23525.

Så er der kun to du mangler.

Hvis du vælger at betale to netbasic skal du kontakte kundeservice: http://tdc.dk/kontakt/ 

Tak for svar :-)

VelbekommeGlad humørikon

Skriv gerne, hvis du støder ind i flere problemer.

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej

Jeg mener at man kan oprette optil 5 mailadresser... har sev oprettet 3 stk kan gøres i indstillinger-mailadresser... Blinkende humørikon

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints KsNa har modtaget fra andre medlemmer.

Ja, 5 mailadr, men det er stadig kun én postkasse.

Mvh

Kim

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints tigerdyret2301 har modtaget fra andre medlemmer.

AHHH det er rigtigt... 

Da tråden efterhånden er over et år gammel, kunne det være super, hvis  trådopretteren Anton1997 kan klikke på knappen "Accepteret som løst"  ud for et svar der løste problemet.

Desværre kan vi ikke se det tømmerås har skrevet, Prøv at bruge en anden browser, evt. Chrome fra Google.  Da tråden er så gammel bør du oprette en ny tråd, der er din egen.

Det kan du gøre her: /t5/forums/postpage/board-id/BoardExample2 

Glad humørikon

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)