omlægning af mail til forbedret platform | YouSee Community

omlægning af mail til forbedret platform

Total frustrende - vi kan ikke logge på vores Outlook mail efter omlægningen, har fået at vide at der er problemer og vi først kan forvente at det det kører 15. december - det er en virksomhedsmail vi har, jeg har netop ændret opsætningen, så adgange til porte skulle være rigtig - intet hjælper!!!! så skulle vi oprette en web-adgang, der er fejl, vi kan komme ind på
mit yousee, men der kommer fejl, når vi skal logger ind på webmail. Det er fejlmeldt, men vi skal bruge vores mail - er der andre der har problemer med det???

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Der er en del der på FB skriver om diverse problemer angående Mail.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Toosholm

Velkommen til YouSee Forum:)

Vi har ikke generelle fejl som sådan, men der er nogle indstillinger der suspenderet i forbindelse med migrering af kunder til den nye mailplatform.

Nu ved jeg ikke hvilken fejl du får i Outlook, men enten er koden til mailboksen (Ikke det samme som Mit YouSee/webmail login) forkert eller også noget i din Outlook opsætning.

Helt generelt om flytningen af kunder til den nye mailplatform, kan du læse mere om her:
Vi opgraderer YouSee Mail

Såfremt ovenstående ikke hjælper, så prøv gerne at kontakte os igen enten på chat (nederst i højre hjørne) eller via øvrige kontakt-indgange.

Du skal når du kontakter os nærmere have brugernavn til Mit YouSee, kundenummer og mailadressen (naturligvis) ved hånden. Så får vi undersøgt det nærmere.

Besvar