Office 365 Personel

Er der andre der har tænkt som jeg:"Jeg installerer Office 365 Personel via den abonnementsnøgle hos Microsoft, som jeg har fået fra TDC - men jeg prøver det blot for eet års abonnement, for der står jo at man kan altid ændre det til automatisk fornyelse." Således gjort. Nu står der så, at min licens udløber 17/1-2017. Jeg prøver at skifte til automatisk fornyelse, eller blot til forny, Det medfører i forløbet at der skal udfyldes oplysninger om mit betalingskort o.v.s, Det gør jeg naturligvis ikke, for TDC (You-see)  betaler jo vores licenser til Microsoft. Men mn licens ophører 17/1-2017 står der i min you-see oversigt, og det er jo frivilligt om man vil have officeprogrammerne. Hvordan mon jeg kan få licensen ændret till "automatisk fornyelse" uden at få en faktura på det?

Grunden til jeg i første omgang valgte eet års abonnement var, at jeg blot et år forinden selv havde købt og fået installeret en ny -dog mindre - office-pakke.

7 Kommentarer

Hvorfor ikke bare lade som ingenting frem til 17/1-2017, hvor du så afinstallere Office 365 og til den tid indstalerer din egen office pakke?

Jeg har lige købt ny pc. Det første jeg gjorde var at afsindtalere 365-pakken og installere min egen office 2007.
Tak Maja. Men jeg vil jo netop gerne fortsætte med Office 365 pakken efter 17/1-2017, så det var ikke lige dit svar jeg kan bruge.
vh Vildrose
Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Emil har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
majah skrev:

Jeg har lige købt ny pc. Det første jeg gjorde var at afsindtalere 365-pakken og installere min egen office 2007.

Hvorfor dog skifte fra 365 og tilbage til 2007?
Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints MS-ERIK har modtaget fra andre medlemmer.

Badge
Har du fået ét års gratis abonnement fra TDC eller har du fået et løbende gratis abonnement, der løber lige så længe som dit nuværende TDC-abonnement på f.eks. Secure løber?

Hvis det er et ét-årigt abonnement skal man selv betale hvis man vil beholde Office 365 og de 1 TB plads på OneDrive. Hvis det er et løbende abonnement må man formode at der kommer besked fra YouSee om hvordan abonnementet fornyes efter 17/1-2017. Måske vil man få en ny licensnøgle. Jeg spurgte for nogen tid siden TDC, men det kunne de ikke svare på.

Automatisk fornyelse betyder at man skal indtaste betalingskortoplysninger eller PayPal-oplysninger, hvorefter Microsoft automatisk fornyer og trækker betalingen (man adviseres en måned i forvejen). Vælger man ikke automatisk fornyelse, og abonnementet ikke fortsætter på YouSees regning, må man selv manuelt betale. Det burde kunne gøres på Microsofts Office-webside.

Hvis man vil afinstallere bør man huske at gå ind på Microsofts Office-webside og markere, at installationen er fjernet (og så kan man installere den på en anden PC), og vil man ikke forny, bør man tillige markere at abonnementet skal annulleres.
se min kommentar under "Udgår OneDrive??"
mvh
Jakob L
Nu er jeg også ramt af, at min O365 Personal m. løbende licens (Erstatning for HomeDisk) udløber d. 10. december 2016 , og jeg kan ikke finde mine abonnementsoplysninger i Selvbetjening, da de er forsvundet da TDC Privat blev til YouSee. Jeg har ikke modtaget nogen ny licensnøgle.
Problemet er blevet fejlmeldt, men det er utroligt der ikke kan ske noget proaktivt på dette problem, da der er mange som nu bliver ramt af en produktnøgle som udløber.

Mvh

Lars S.
For mig er miraklet sket.

I forgårs (15. nov.) kunne jeg pludselig igen se mine abonnementsoplysninger om mit bredbånd, herunder koden til office, som jeg har brugt, og mit office gælder nu til dec. 2017!!!!

Oplysningerne har ellers været væk i lang tid, og når jeg prøvede at åbne "indstillinger" var svaret noget med "en midlertidig fejl - prøv om lidt igen"

Men jeg har godt nok talt eller skrevet med mange yousee medarbejdere, der hårdnakket benægtede, at der fandtes sådan en aftale, eller som en af de seneste jeg talte med sagde: det er rigtig nok, at der er sådan et abonnement, men det var ved at udgå, for Microsoft ville ikke forny aftalen med TDC/yousee.

Ja man skal høre meget.

mvh
Jakob L.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8