Spørgsmål

Ønske til den nye Yousee boks

Når man på den gamle Samsung boks havde startet en udsendelse forfra, eller så en optagelse, og så lige ville tjekke tvguiden, blev det man så sat på pause, og det var muligt at vende tilbage til der hvor man var. I den nye afbrydes alt, og man må starte forfra.
Det ville væres skønt at få det ændret.

Når man har optaget en serie fx og vil se den, pegers der altid på den sidst optagede, og ikke på den ældste, som man normalt vil se først.

6 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Det er da fint muligt på Humax boksen, at stoppe en afspilning og lige f.eks som du skriver bruge guiden eller andet, og så genoptage afspilningen, ingen problemer i det.
Det andet anser jeg ikke for værende er problem.
Omdømme 7
Badge +4
Radiomanden skrev:

Det andet anser jeg ikke for værende er problem.

Det irriterer da også mig, for hvem vil se sidste afsnit af en serie, hver gang, man vælger at skule se en serie
Omdømme 7
Badge +6
Det er jo det sidst optagede, så derfor ligger det jo sidst. Kronologisk rækkefølge.
Omdømme 7
Badge +4
Det er da bare et spørgsmål om at programmre den til at lægge sig på det første afsnit
Omdømme 7
Badge +6
Det kan da gøres, men er det et stort problem.?
Omdømme 7
Badge +4
Det er særeles ulogisk at alle Humax brugere skal rykke op til den første udsendelse, og hvis det kan rettes på få minutter, så ......

Ligesom boksen også burde huske sidste sete udsendelse under optagelser og rykke over til den, hvis man har afbrudt afspilningen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)