Nyt password til tdc-mail (Webmail)

• Deltager
  • 4 kommentarer
  • [list]
  • Personlige oplysninger er blevet camoufleret. Dette gøres for at beskytte den enkelte bruger mod misbrug af personlige oplysninger, samt alle forum brugere imod interessen fra diverse svindlere, som høster sådanne oplysninger /MajaH
[/list]Hej

Jeg har oprettet en ny mail, og forsøgt at opsætte kontoen i outlook... men jeg får denne fejl:

Der kan ikke sendes eller modtages meddelelser for kontoen xxxxx@mail.dk Der blev angivet en forkert adgangskode. Næste gang du sender eller modtager meddelelser, bliver du bedt om at angive dit brugernavn og din adgangskode til denne konto.

Serverfejl: 0x800CCC90 Svar fra server: -ERR invalid user name or password. Server: 'pop3.mail.dk' Windows Live Mail Fejl-id: 0x800CCC92 Protokol: POP3 Port: 110 Sikker (SSL): Nej

Jeg troede i første omgang jeg havde glemt det password jeg oprettede mail adressen med, og har så prøvet at andre password her i Mail/Indstillinger/Password.  Men når jeg så taster det nye password får jeg stadig fejlen...

Hvad er det jeg ikke forstår?

mvh Pia

5 Kommentarer

Hej Pia-K

Du har et tdc-login. Det bruger du til TDC's tjenester: Selvbetjening, webmail, Play og forum.

Du skal bruge dit TDC-server-logon.

Ved oprettelse af bredbånd har du valgt en email-adresse og et Password. Den email-adresse skal du bruge som Brugernavn i opsætningen til dit postprogram på din pc, sammen med omtalte password. Hvis du ikke kan huske det password, kan du gå ind på webmail (samme logon som til forum) og oprette et nyt pasword sådan:

Log ind på webmail http://mail.tdc.dk/
Klik indstillinger - klik password.
Der kan du oprette et nyt password, til dit postpogram.

Prøv at se om ikke dette hjælper. Glad humørikon

• Rettet mailadresse, igen. /MajaH
Hej Maya

Tak for dit hurtige svar :-)

Desværre virker det ikke, og jeg forstår det ikke. Jeg er med på at jeg har et TDC login som jeg bruger når jeg åbner tdc.dk og vil ind på TDC play f.eks.

Derudover angav jeg et andet password, da jeg oprettede xxxx@mail.dk.  Men det virker så ikke for mig.  æv. Jeg må gøre et eller andet galt, og jeg ved ikke hvad det er. Hvad tænker du det kan være hvis det f.eks. ikke handler om password?

mvh Pia

Hej Pia

Når man opretter en mailbox, behøver man så vidt jeg ved ikke oprette et nyt pasword, ide du allere har et tdclogin til din selvbetjening. Det login skal du også bruge til at gå på webmail med.

Jeg gætter på du har oprettet for mange tdc-login. Få Kundeservice til at tjække det for dig, og sig at du vil beholde det login du har for at skrive på forum. 

Du vil kunne få kundesevise til at oplyse dig om det serverlogin du skal bruge. (Forhåbentlig!?)  

Skriv gerne hvad du finder ud af. :-)

PS. Det er ikke så smart at du skriver din mailadresse. Se i dit første afsnit hvad jeg har skrevet til dig. Jeg retter den lige igen . :-)

OK, tusind tak for hjælpe so far... jeg vender tilbage med et svar når jeg har fundet en løsning. :-)

mvh Pia

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P