Spørgsmål

Nyt Mit YouSee virker ikke som den skal !!

Omdømme 5
Badge +3
Ved godt, at den tidligere Mit YouSee ikke just har fungeret ordenligt i et pænt stykke tid.
Men den nye, er ligesom så meget af YouSee's andre ting - en gang makværk der ikke virker efter hensigten. Server problem og lign. dukker op, når jeg f.eks. skal se hvad mit abonnement indeholder. Jeg har heller ikke mulighed for at skifte kanaler, ej heller se hvilke kanaler jeg har !
Det er bare så typisk YouSee ! :@
Se nu at få fingeren ud og få ordnet jeres problemer vedr. den hjemmeside, som jo snart ikke har virket ordenligt i ca. 1 år.
Desuden ville det også være på sin plads, at få ordnet problematikken vedr. signalkvalitet på kryterede kanaler.
Alle mine 36 krypterede kanaler har efter mhz skiftet i marts kun signalkvaliet på 57-66% og BER på alt andet end 0.00.
Før skiftet var alle på 100% og BER på 00.00. Og jeg er jo ikke den eneste med disse problemer, jvf. flere indlæg her.
Skal lige tilføjes, at min installation intet fejler. Jeg har et YouSee udleveret antenne kabel, direkte fra vægstik til mit TV. Og som nævnt så virkede alt inden mhz skiftet d.9/3.

Mvh.

16 Kommentarer

Jeg har ikke oplevet serverproblemer på mit yousee endnu (siden virker dog lidt langsom), men tv-sektionen er væk. Jeg har åbenbart kun bredbånd nu.
Omdømme 7
Badge +3
Hvis jeg logger på med brugernavnet for bredbånd og TV åbnes den nye selvbetjeningsside. Man kan ikke mere vælge ny eller gammel side. Alt om TV er væk fra selvbetjeningen. Kan dog stadig se TV, så TV-abonnementet findes stadig. Til gengæld er mobilabonnement (tidligere TDC) kommet med selv om det hidtil har haft et andet login.

Det er for tidligt at lukke den gamle selvbetjening før den nye er færdigudviklet.

Hvis jeg logger på med brugernavnet for mobil (tidligere TDC) fås serverfejl.

Det ser ud til at YouSee er i gang med at lægge login sammen for de brugere, der har flere, f.eks. tidligere TDC-kunder der også havde abonnement hos YouSee.
Omdømme 5
Badge +3
Helt enig Erik. Enhver med bare en smule viden indenfor hjemmesidebygning, lægger ikke nyt op før det er testet igennem for evt. fejl.
Måske skulle YouSee få ansat nogle bedre og dygtigere "hjemmeside bryggere" isf. de klamhuggere der har glimret med det juks, som nu ikke har funket som det skulle i ca. 1 år. :@
Jeg lagde mærke til en detalje forleden. På bredbåndsforsiden stod der, at min hastighed var 78/4. Mon de har forsøgt sig med en lille hastighedstest? Denne målte hastighed er dog væk nu.

Jeg mangler dog stadig tv-sektionen og bland selv (bredbånd). Indbakken har de også fjernet, men det er nok med vilje.
Omdømme 7
Badge +3
Man kan få nogle sandsynligvis ikke helt brugbare TV-oplysninger om sit abonnement således:

1. Log på selvbetjening.
2. Bemærk at TV-abonnement mangler.
3. Klik på "TV" i båndet øverst.
4. Gå et stykke ned på siden til de otte store grønne fliser.
5. Klik på flisen "Vælg en enkelt kanal".
6. Klik på "Læs mere".
7. Klik på "Se TV-kanaler".

Så vises noget, der ligner den side fra selvbetjeningen hvor man kan bestille og afbestille ekstrakanaler. Men det er tvivlsomt om siden kan bruges. Der er medtaget en masse ekstrapakker, som vist er udgået for længe siden, noget af det ligner det, som Tele Danmark Kabel TV (som YouSee hed dengang) havde da de indførte Selector-boksen i 1998.

Kan ikke finde nogen steder med bland-selv kanaler.

YouSee har tilsyneladende helt mistet overblikket over websiderne med abonnementsoplysninger. De synes at mangle et testmiljø, hvor de kan afprøve alle funktioner i deres produkter. Man skal ikke bruge de rigtige brugere som forsøgsobjekter, men YouSee kan lave en kopi at brugerabonnementerne som de kan bruge til afprøvningen uden at brugerne generes.
Omdømme 7
Badge +3
YouSee har repareret lidt på siden med ekstrakanaler, der ikke længere viser de gamle udgåede pakker. Men det er stadig ulogisk at man skal klikke på båndet øverst og at det ikke vises under abonnementer. I øvrigt er de otte fliser væk, nu skal man klikke på "Ekstrakanaler" i båndet. Kan stadig intet finde om valg af de valgfrie kanaler.
Omdømme 5
Badge +3
Så er den gal igen, nu kan jeg ikke se eller skifte kanaler ud ! Desuden er der "server error" i Indstillinger o.a. "vinduer".
Det er altså pinligt, at den største spiller på markedet, har så meget koks i deres firma efter sammenslutningen med TDC ! Ligeså problemerne efter 450Mhz-ændringen med de krypterede kanaler !
Helt ærligt - enten må YouSee ansætte nogle, der kan løse problemerne eller måske købe eksperter udefra, der ved hvordan tingene, skal kunne arbejde sammen !
Det samme gælder for en hel del af deres kundeservice medarbejdere, som jo ikke leverer særlig meget service. F.eks. er det meget ringe service, at love at ringe tilbage, uden dog at gøre det !
Dem de bruger pt. - er ihf. ikke deres løn værd.
Mvh.
Omdømme 5
Badge +7
Hej Bentzin

Vi er i direkte dialog med dig omkring dit login, så jeg vil ikke gøre så meget andet her, end at beklage de fejl oplever mange gange. Dem samler vi op på og får naturligvis løst de udfordringer du oplever.
Det går altså lidt op ad bakke. Tv-delen af selvbetjeningen vendte tilbage hos mig forleden (ikke bland selv-kanaler, blot en oversigt over mit tv-forhold), men nu er den væk igen. :8
Omdømme 5
Badge +7
Hej Logan og mailbrugernielsen

Såfremt det stadig driller, så vil jeg anbefale at kontakte support så vi kan få oprettet en melding på det til vores udviklere. Jeg er ikke bekendt med at de fejl i nævner stadig er aktuelle som værende generelle. Så deraf mit råd for en sikkerheds skyld.
Omdømme 7
Badge +3
Hej.

Funktionerne i den nye selvbetjening skifter hyppigt, så man ved aldrig hvad der virker når selvbetjening startes. I morges var samtlige abonnementer væk, senere på dagen var mobil og bredbånd kommet tilbage men ikke TV. Hvis der logges på med det overførte TDC-login (hvor mobilabonnementet lå) vises både mobil og bredbånd, og der er adgang til forbrugsoplysninger for mobilen. Der er adgang til at vælge og udskifte mobilfordele (det var vist et TDC-påfund som YouSee ikke havde).

Hvis der logges på med det oprindelige YouSee-login (hvor TV og bredbånd lå) vises også både mobil og bredbånd, men man får ikke umiddelbart adgang til forbrugsoplysninger. Den skriver noget i retning af at man skal verificeres og at det kan tage et par uger, og at man vil få skriftligt besked. Der er ikke mulighed for at vælge og udskifte mobilfordele.

Hvis man er logget på selvbetjening med det oprindelige YouSee login og klikker på TV øverst i båndet, derefter på ekstrakanaler, og endelig på vælg ekstrakanaler, så vises de ekstrakanaler, man har i øjeblikket, samt en oversigt over samtlige ekstrakanaler, så man kan vælge flere. Den funktion virkede usædvanligt godt i dag, i går påstod systemet at jeg slet ikke eksisterede hos YouSee. Jeg valgte en ny ekstrakanal, og efter at have klikket på diverse knapper (nogle virkede ikke, men en knap med en indkøbsvogn virkede selv om den var halvt skjult bag noget andet) blev den nye kanal tilmeldt. Det gik hurtigt, efter kun ca. 5 minutter var kanalen åbnet på YouSee Plus boksen, og ordrebekræftelse var modtaget. Forrige gang tog dette en måned.
Omdømme 1
Badge
mailbrugernielsen skrev:

At kunne vælge / skifte Ekstrakanaler
At kunne justere på Bland Selv-Bredbånd

Disse ting kan STADIG ikke lade sig gøre på den nye side - KUN på den gamle selvbetjening.

Hold venligst den gamle side flyvende, indtil I får fejlene rettet. Her på computeren er der sket følgende: Jeg har slået Adblocker fra - Jeg har tilladt cookies.

Hej mailbrugernielsen

Vi er opmærksomme på, at nogle kan opleve problemer med, at skifte hastighed såfremt man har BlandSelv bredbånd. Det er noget vi arbejder på, at få løst :)

Du kan dog godt blande din hastighed nu her, hvis du benytter følgende link: https://yousee.dk/MitYouSee/Forside/Mit_bredbaand/BlandSelvBredbaand.aspx

Vi har haft nogle udfordringer med ændring af kanaler via Mit YouSee, men det er blevet rettet nu her. Oplever du derfor stadig problemer, så vil jeg anbefale dig, at kontakte os direkte - så får vi lige set på det!

Du finder vores kontaktoplysninger her: yousee.dk/kontakt

Katrine, YouSee Forum Team
Omdømme 7
Badge +3
Er det meningen at TV-abonnementet ikke skal vises under selvbetjening?
Der vises mobil og bredbånd, men ikke TV.
Det kan lade sig gøre at vælge ekstrakanaler alligevel, men denne funktion er ganske uhensigtsmæssigt placeret, da den fremstår som en funktion der ligger uden for Mit YouSee.

Det er fint at abonnementer overført fra TDC vises sammen med abonnementer fra YouSee, men det er ikke helt logisk at mulighederne for tilpasning af mobilabonnementet (overført fra TDC) er forskelligt efter om der logges på med det overførte TDC-login eller det oprindelige YouSee-login, selv om det drejer sig om det samme mobilabonnement.
Omdømme 2
Badge
Kasper skrev:

Hej mailbrugernielsen

Hvad er status på dit YouSee login og selvbetjening?

I forhold til Bland Selv Bredbånd, så kan du bruge linket til den gamle selvbetjening, som Logan også har linket til i den tråd som du refererer til ovenfor.

Kasper skrev:

Hej mailbrugernielsen

Hvad er status på dit YouSee login og selvbetjening?

I forhold til Bland Selv Bredbånd, så kan du bruge linket til den gamle selvbetjening, som Logan også har linket til i den tråd som du refererer til ovenfor.

Status for nuværende er:
Bland Selv-Bredbånd på den nye side: Fungerer nu langt om længe - indtil videre, da...

Ekstrakanaler kan ikke skiftes / tilvælges fra YouSee-login'et - dette skal en gang langt ude i fremtiden fra det gamle TDC-login, hvor det så ikke virker endnu. Man SKULLE KUNNE, via linket, men man kan ikke se de allerede tilvalgte kanaler.

Omdømme 7
Badge +7
Det er lidt komisk omkring "bland selv", YouSee siger et sted: "Med Bland selv bredbånd kan du justere din up og download hastighed lige så tosset du vil, uden at det koster noget." og på samme side siger YouSee: "Det er kun muligt at ændre din bredbåndshastighed én gang i døgnet. Du kan ændre hastigheden igen: 01.06.17 - 20:24:30" :D
Omdømme 7
Badge +3
Hej.

Har installeret appen "Mit YouSee" på en iPad. Stor overraskelse: Alle abonnementer vises, og alle oplysninger vises, selv valgte ekstrakanaler og hvad de enkelte dele i TV-abonnementer koster, og det hele fungerer ganske væsentligt bedre end "Mit YouSee" på computer.

Eneste mærkværdighed: Man skal logge på med det login, der stammer fra TDC for at få vist de TV-oplysninger, der hører til TV-abonnementet, som hele tiden har ligget hos YouSee.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)