Nyt betalingskort

Jeg har været inde og rette oplysninger om mit betalingskort, da jeg fik et nyt. Alligevel sender You see mig besked om, at automatisk betaling ikke fungerer ved næste månedskift. Så skal jeg ind igen og rette mine oplysninger igen. Andre, der har opelvet det problem?

Når jeg vil klage, skal jeg udfylde en formular, hvor jeg skal udfylde et felt med kontaktperson. Jeg kan ikke se på min side, at jeg har en sådan.

Så jeg håber også, You see læser dette forum og kan svare mig på, hvorfor opdatering af betaligskort ikke virker.

vh

Benedicte

8 Kommentarer

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Yousee læser dette forum, men svarer yderst sjældent. Dette forum er oprettet, som et kunde til kunde forum.

Jeg kender ikke deres håndtering af kreditkort, men jeg vil tro de validerer et nyt indtastet kort. Kan det ikke bruges lagres det ikke. Om man får besked om fejl indtastning med det samme aner jeg ikke. Jeg synes du skulle prøve at taste dit kort ind igen og dobbelt checke oplydningerne inden du sender dem til Yousee. 

Jeg har prøvet at taste oplysnignerne ind igen. Ja, dobbeltchecket på kryds og tværs. Man får ingen bekræftelse på, at man har indtastet oplysninger, som man f.eks. gør hos CBB.

Omdømme 4

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Slangefar har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Så har du gjort dit. Det er bare så let, at taste et ciffer i f.eks. kortnummeret forkert. Prøv at spørge Yousee på Facebook (hvis du er på) eller ring til dem. De har meget travlt og der lavet meget om deres systemer med sammenlægning af TDC privat og Yousee. Der kunne pt. være problemer med ny indtastning af kreditkort. 

Jeg bliver hele tiden linket til min E-mail konto , som de i løbet af natten har fået gjort ubrugelig  vdr. adgangskode!!  Alle forsøg under mit YOU SEE fungerer ikke og bliver bare igen og igen kastet til mit log on som jo ikke dur

[spoiler]baldur15
[/spoiler]
Omdømme 4

Badge +3
Yousee har meget i gang (måske for meget!) for at modtage kunder fra TDC privat. Jeg har længe overvejet at skifte browser fra Firefox til Chrome. Her under omlægningerne fungerer Firefox dårligt, og det fik sat skub i mig. Så nu er jeg endelig på Chrome, som ser ud til at fungerer bedre med Yousee.

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3

Slangefar skrev:
Yousee har meget i gang (måske for meget!) for at modtage kunder fra TDC privat. Jeg har længe overvejet at skifte browser fra Firefox til Chrome. Her under omlægningerne fungerer Firefox dårligt, og det fik sat skub i mig. Så nu er jeg endelig på Chrome, som ser ud til at fungerer bedre med Yousee.

Microsoft Edge virker også perfekt.

Jeg sidder stadig og venter på at kan få lov til at betale min regning for mobil med nyt visakort sidden kl8 i morges

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints joern har modtaget fra andre medlemmer.

Badge +3
Samme svar som til dit spørgsmål i anden tråd.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)