Spørgsmål

Ny sportskanal.

Jeg har mellempakken med forskellige tilvalgskanaler. Ønsker at opsige C-more golf og oprette den nye golfkanal (eurosport 2?). Jeg kan ikke finde ud af, hvordan man gør. Venlig hilsen Mona

13 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Er det bland selv der haves eller extra kanaler.? C More Golf udgår automatisk da den jo lukker, det skulle ske i dag.
Omdømme 7
Badge +7
Kan du ikke skifte via https://yousee.dk/tv/ekstrakanaler.aspx ?
Tak begge to. Det er de gamle favoritkanaler, der nu bliver kaldt ekstrakanaler. Jeg har opsagt C-moregolf, hvilket jo nok ville være sket automatisk da den lukker. Jeg kan ikke finde den nye kanal Golftv, som er discoverys. Den starter i morgen, men figurerer ikke på nogen af listerne, så vidt jeg kan se. Må nok ringe . Godt Nytår.
Omdømme 7
Badge +7
Den vil sikkert være at finde i bland selv når You See får den i udbuddet, kundeservice kan kontaktes igen på Onsdag.
Omdømme 7
Badge +2
Hej, GolfTV er ikke en TV kanal, men kan ses på Live Streaming når den engang virker...
Omdømme 7
Badge +2
Men fra på torsdag og mindst i 2 dage kan Golfen ses på Eurosport 2.
Tak desværre har jeg heller ikke eurosport 2. Må vist studere bland selv- tingen. Har kun mellempakken, for at kunne se golf. Venlig hilsen Mona.
Omdømme 7
Badge +7
Bland selv 10 koster det samme som Mellempakken, så det er ligetil at ændre.
Jeg prøvede at lave en bland-selv pakke. Mangler selvfølgelig stadig golftv, så bestillingen må vente. Jeg har youseekort, 1 tv og egen box. Alligevel vil de have 99 kr. for en box for at handelen kan gå igennem. Er der noget jeg har misforstået?
Omdømme 7
Badge +7
Bland selv kan fås uden boks, men hvis du når Golf TV kommer, så skal der haves en, da der ikke er adgang til Streaming uden.
Omdømme 7
Badge +2
Nu har jeg købt adgang til at se Golf på Golftv.com, det ser ikke engang ud til at der er mulighed for at Caste det til TVet på den alm. måde... men måske det kommer...
Omdømme 7
Badge +2
Det kan Castes fra iPaden og telefonen, men jeg testede lige på min PC hvor det ikke virker på den alm. måde... (Men det er mit eget valg!)
Omdømme 3
Badge +2
Hej Modesty

Hvis det ikke er lykkes dig at skifte endnu, så vil jeg foreslå at du kontakter os på 7070 4040, så kan vi lave ændringen for dig :)

Venlig hilsen
Özcan, yousee forum team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)