Svar

Ny mailkonto ?


Hvorfor ? når jeg har YouSee bredbånd. Hvad skal jeg foretage mig så jeg forbliver tilknyttet mit YouSee beredbånd ?
icon

Bedste svar af Anna 9 oktober 2018, 15:55

Hej Claus

Jeg kan se, at du mangler et svar på dit spørgsmål, så jeg tillader mig lige at blande mig.

Det lyder umiddelbart til, at du har modtaget mailen fra YouSee ifm. skiftet af mail-platformen. Hvis du har problemer med at udfylde den formular, linket sender dig til, så kan du med fordel besvare mailen hvorefter en særligt team af medarbejdere ser nærmere på sagen.

Hvis dette ikke virke, vil jeg anbefale dig at ringe ind og tage fat i YouSee support på 70704040. De skulle meget gerne kunne hjælpe dig med at få mailen tilknyttet det rigtige abonnement. Da YouSee Forum primært er en bruger-til-bruger platform, er det desværre ikke noget, vi kan hjælpe med herinde. :)

Anna,
YouSee Forum Team

Se original

1 Kommentar

Omdømme 1
Badge +1
Hej Claus

Jeg kan se, at du mangler et svar på dit spørgsmål, så jeg tillader mig lige at blande mig.

Det lyder umiddelbart til, at du har modtaget mailen fra YouSee ifm. skiftet af mail-platformen. Hvis du har problemer med at udfylde den formular, linket sender dig til, så kan du med fordel besvare mailen hvorefter en særligt team af medarbejdere ser nærmere på sagen.

Hvis dette ikke virke, vil jeg anbefale dig at ringe ind og tage fat i YouSee support på 70704040. De skulle meget gerne kunne hjælpe dig med at få mailen tilknyttet det rigtige abonnement. Da YouSee Forum primært er en bruger-til-bruger platform, er det desværre ikke noget, vi kan hjælpe med herinde. :)

Anna,
YouSee Forum Team

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)