Ny fejlmeddelelse ved synkronisering af mail


  • Deltager
  • 4 kommentarer
For en til to uger siden begyndte både min hustru og jeg at få fejlmeddelelser på både iPhone, iPad samt Windows pc'er, når mail skulle hentes.

vi har gennem flere år levet med meddelelse om at mail ikke kunne hentes, da kontoen pt. Blev brugt af en anden enhed. 

Denne fejlmeddelelse kommer ikke længere, nu får vi istedet følgende meddelelse:

Kan ikke hente post

bruger navn eller adgangskoden til "kontonavn" er forkert 

Dette uagtet at login ER korrekt. Vi kan bare trykke OK og herefter synkroniseres korrekt, såfremt en anden enhed ikke er igang med dette.

Fejlen opleves, og kom samtidig, på både min hustrus og min konto, som ikke har noget med hinanden at gøre.

Hvad er der sket af ændringer på TDC's pop3 server, da det kun kan være der der er sket en ændring?

Og vil det blive rettet, så vi igen får den korrekte fejlbesked tilbage?

Vh Helge

Ingen kommentarer

Ingen kommentarer

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)