Svar

netværksdrev-homedisk

Omdømme 2

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints 2515 har modtaget fra andre medlemmer.

• Vismand
  • 275 kommentarer
hej.

når jeg vil åbne min HOMEDISK fra win.(bruger XP-VISTA)har drev navnet det sidste år været `Z'-men nu er det ændret til ´Y`-hvorfor nu det?- det skal siges at det virker som det skal! jeg har ikke lavet om på noget.

mvh.2515

icon

Bedste svar af Stephen1 12 december 2013, 10:02

Hej 2515.

Vi er mange, der har oplevet det samme.

Min erfaring er, at problemet primært opstår på computere med trådløs forbindelse til netværket, og at det skyldes brugen af programmet NCReconnector.exe, som automatisk genetablerer HomeDisken som netværksdrev, når computeren startes.

Hvis du prøver at søge på "drevbogstaver" i dette forum, vil du finde en række tråde, der omhandler problemet, og hvor mulige løsninger uden anvendelse af NCReconnector.exe er beskrevet Glad humørikon

Mvh

Stephen

Se original

1 Kommentar

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Stephen1 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej 2515.

Vi er mange, der har oplevet det samme.

Min erfaring er, at problemet primært opstår på computere med trådløs forbindelse til netværket, og at det skyldes brugen af programmet NCReconnector.exe, som automatisk genetablerer HomeDisken som netværksdrev, når computeren startes.

Hvis du prøver at søge på "drevbogstaver" i dette forum, vil du finde en række tråde, der omhandler problemet, og hvor mulige løsninger uden anvendelse af NCReconnector.exe er beskrevet Glad humørikon

Mvh

Stephen

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)