Modtagne mails fejlagtig i spam mails | YouSee Community
Spørgsmål

Modtagne mails fejlagtig i spam mails

Jeg har konstateret, at nogle af mine mails fra kontaktpersoner, som jeg har haft megen korrespondance med pludselig ryger i spam mails på min web mail. Jeg har ikke tidligere haft problemer med at modtage mails fra disse kontaktpersoner i Windows Life Mail, som jeg normalt bruger. Jeg konstaterede pludselig, at der var ikke mindre en 160 mails i min spam mail og altså mange, der bestemt ikke var spam.

Kan I hjælpe?

2 Kommentarer

Omdømme 3
Badge +3

Hej Farmoren

Jeg kan se at du ikke har modtaget et svar endnu, så jeg vil foresøge at hjælpe. 

Jeg vil foreslå at du ser indstillingerne på dit spamfilther igennem for at se, om der skulle være noget der, der ikke ser korrekt ud. Du kan evt. se denne guide igennem på Trin 5 og 6, der kan du se om nogle mailadresser skulle være havnet det forkerte sted. 

https://kundeservice.yousee.dk/mail/brug/spamfilter

Hej

Jeg har checket alt - også manuelt markeret, at der er mails, der ikke er uønsket, men lige lidt hjælper det. Det underlige er, at alt har virket upåklageligt og så begynder problemerne pludselig…..også med mails, som jeg tidligere har modtaget i Windows Life Mail eller i ind bakken på min webmail. Hvis der modtages mail på webmailen havner alle mails i Spam og ingen i indbakken.

mvh

Besvar