Spørgsmål

Modtager samme mail flere gange - i Windows Live Mail

Hej Forum.
Med Windows Live Mail er vi begyndt at modtage vores mail flere gange. Vi kører med POP3 server, og kun en konto som vi altid har gjort, og vi har ingen synkronisering til tablet og telefon (ja totalt old school) men i den seneste tid er vi meget belastet af at vores mails lige pludselig hentes ind i indbakken igen (sikkert fra Yousee webmail som vi aldrig bruger). En læst mail i indbakken har lige nu 4 duplater, som tager 100 år at fjerne, og som gør at vores indbakke bliver hurtig fuld og vi ikke kan modtage flere mails.
Har søgt og læst her i forum i tidligere (desværre flere år gamle) indlæg, men ikke fundet løsningen. Måske er der nye løsninger på dette i dag 2017.
Håber at høre fra Jer.
Mvh. Tina

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej Tina
Velkommen på YouSee Forum :)

Jeg kan se at du mangler svar her så jeg vil gerne byde ind :)

Jeg har ikke umiddelbart oplevet fejlen før, men jeg tænker måske, at det slette kontoen og sætte op igen kunne være en mulighed at prøve . Dog skal du lige være opmærksom på, at den ikke rydder alle dine mails hvis du gør det.

I denne tråd skulle du finde alle de nødvendige informationer til at sætte den op igen med værdier vi foreskriver:
Problemer med mail? Se her!

@MS-ERIK har du måske et bud?
Omdømme 7
Badge +3
Kasper skrev:

- - - - - - - - - -
@MS-ERIK har du måske et bud?

Det er længe siden at jeg brugte Live Mail, så jeg kan desværre ikke hjælpe. Men der er vist noget om at Live Mail er ved at udgå, så måske virker den ikke ordentligt i Windows 10 (hvis du bruger Windows 10, det oplyses ikke).

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)