Svar

Modtager pludselig ikke mail mere

har stået på i ca 3 uger, har 2 mail adr prøver at sende fra den ene til den anden kommer bare aldrig, har set i opsætning ( test din forbindelse alt ok får forbindelse til serveren, test mail  kommer bare aldrig frem. har prøvet atse om de af en eller anden grund skulle ryge i spamfolder men nej der kommer heller ikke nogen mail ind på min TDC mail som så er linket til min outlook men intet kommer der ind

Har også fået klager udefra om at mail adr ikke findes, kan ikke sendes osv løsninger er meget velkommen da den ene mail er en firma mail og det er ikke holdbart at jeg ikke kan svare kunder på den.

Der er ikke foretaget nogen ting i nogen opsætniger af mail det skete bare af sig selv

hilsen mrkellogs

icon

Bedste svar af mrkellogs 21 oktober 2010, 08:47

Hej Patrick

styresystem er windows 7 og mail program er outlook 2010 men det har virket i ca 2 mdr og alle test er positive med hensyn til test af forbindelser pop3 mail smtp  porte osv.

Har også hometrio men den virker ok kan se tv osv ved ikke om det har noget med hinanden at gøre routeren ser ud til at være ok

Mvh mrkellogs 

Se original

5 Kommentarer

Omdømme 3

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Patrick11 har modtaget fra andre medlemmer.

Hej mrkellogs

Lyder trælst dit problem.

Jeg er nød til at vide lidt mere.

Hvilket styresystem bruger du?

Hvilket mail program bruger du?

Den som er firma mail, hvad siger firmaets IT afdeling til problemet?

Hilsen

Hej Patrick

styresystem er windows 7 og mail program er outlook 2010 men det har virket i ca 2 mdr og alle test er positive med hensyn til test af forbindelser pop3 mail smtp  porte osv.

Har også hometrio men den virker ok kan se tv osv ved ikke om det har noget med hinanden at gøre routeren ser ud til at være ok

Mvh mrkellogs 

Her  har vi samme problem. Vi har 2 konti - min mand og jeg - min virker fint, men han modtager ikke mails i indbakken, til trods for at man kan se (i nederste højre hjølne), at computeren modtager mails.

Har også Windows7 og Outlook 2010.

Hej med jer

det var i mit tilfælde heldigvis kun et spørgsmål om at få tømt postkassen altså den som er hos TDC jeg henter altid min post i mit outlook  men jeg var ikke opmærksom på at i mailboksen hos TDC bliver der gemt en kopi  og på et tidspunkt er den fuld og så kommer der ikke flere mail's ind så da det var gjort vælted det jo ind med post under den ovenstående seance var der også flere der ringede og sagde at de fik en fejlmelding tilbage når de sendte mail's  men det løste sig samtidig håber at det hjælper jer

Hilsen Keld

Jeg modtager ikke længere mail til Outlook 2010 fra min mailadr. ved TDC.

Der fremkommer en fejlkode (0x8004010F)´Der er ikke adgang til Outlook datafilen´´

Er der hjælp at hente.

Med venlig hilsen

kentfrede

05082013

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$