Modtager ikke mail fra visse mail adresser | YouSee Community
Spørgsmål

Modtager ikke mail fra visse mail adresser

Jeg modtager ikke mail fra visse mail adresser. Visse mail adresser modtager ikke mail fra mig.
De mail jeg sender returneres ikke! De der sender mail til mig får heller ikke deres mail retur.
Har jeg mulighed for at finde de mail der er sendt til mig og kan jeg se, hvem der ikke har modtaget mail fra mig. Min mail adresse er: xxxxxxxxx@privat.dk

Redigeret af Kasper: Slørret mailadresse

2 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hvor længe har det stået på? I går var der tilsyneladende problemer med spam filteret ikke virkede, og i dag er det måske skruet for kraftigt op. YouSee roder en del med mail systemet for tiden, og det medfører gener som kommer og går.

De må ikke i dette forum giver personlige oplysning som f.eks. en mail adresse. Du kan ikke selv rette efter en time, og jeg har derfor bedt en administrator om fjerne din mail adresse fra dit indlæg.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Albrit

Jeg håber, at du har fået løst problemet?

Vi arbejder med vores spamfilter, men jeg har ikke hørt om den fejl, som du beskriver her. Derudover vides det ikke om du er migreret til ny mailplatform.

Såfremt du stadig oplever problemer, så ret gerne henvendelse til vores tekniske support, så vi kan prøve at hjælpe dig videre 🙂

Besvar