Svar

Modtager ikke email


Badge
Siden i går aftes modtager jeg ikke email - det er både på YouSee mailserveren og hjemme online . Jeg kan godt sende email. Lokation København 2200. Løsningsforslag?
icon

Bedste svar af enersen 22 november 2017, 10:07

Har netop modtaget den test email, som jeg har sendt til mig selv.
Har stadig ikke modtaget øvrige email siden i går aftes.
Forslag til løsning?

Se original

5 Kommentarer

Badge
Har netop modtaget den test email, som jeg har sendt til mig selv.
Har stadig ikke modtaget øvrige email siden i går aftes.
Forslag til løsning?
Omdømme 7
Badge +7
Har haft samme problem, men det er løst. Dog er jeg sikker på, at de mails, jer normalt får om natten, ikke er kommet.
Ringede i morges og talte med support om problemet. Efterfølgende kom der i "Driftsinformation" en meddelelse om problemet og som skrevet ovenfor: Delvist løst.
Omdømme 7
Badge +7
Nu har jeg også modtaget de "gamle" mails. Alt er altså OK
Badge
Nu er alle mine email kommet, det ser ud til, at alt er, som det skal være.
Hvad problemet var og hvorfor YouSee ikke orienterer kunderne, siger en del om den "kundeservice" de tilbyder.
Omdømme 7
Badge +7
Straks efter at jeg havde fejlmeldt det, kom der besked på "Driftsinformation" om, at der var problemer med mails. Det er vel OK. Jeg synes, at YouSee klarede opgaven fint.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)