Spørgsmål

mobil opsping


Hej.

Jeg kan ikke finde min mobil opsparing, på min konto på yousee.
Har haft det, men efter jeg lavet om på mit abonnement så kan jeg ikke de det mere. Det samme gælder for min kæreste Christine

7 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Husk, at der er forskel på "Mit YouSee" og "Mit YouSee Mobil".
Hej. Jeg er inde under mit Yousee mobil
Omdømme 7
Badge +7
Prøv så at starte, som om du vil købe en ny mobil. Her vil så stå, at din mobilopsparing er fratrukket. Sikkert 300 kr.
Okay. Men mår jeg gør det, dålam den ikke finde mig i systemet
Omdømme 7
Badge +7
Prøv at logge af og gå ud af "Mit YouSee Mobil". Nu går du ind på YouSee Mobil igen, men uden at logge ind. Igen skal du prøve at købe en ny mobil. Du vil så blive spurgt om du er kunde og du svarer ja. Så vil du blive bedt om, at skrive dit mobilnummer og dit cpr.nr. og så skulle du gerne være på plads.
Det virker stadig ikke. Se billede

Redigeret af Kasper: Fjernet billede med personlige oplysninger.
Omdømme 7
Badge +7
Så må du ringe til YouSee på 7070 4040. De har åbent nu.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)