Spørgsmål

MitYouSee tilføje mobilabonnementer

Badge
Jeg har gennem mange år haft både bredbånd og Tv og har derigennem 3 YouSee More fordele. Skiftede så 3 stk. mobil abonnementer over til YouSee og blev lovet 2 ekstra fordele, men har lidt svært ved at se dem da mine mobilabonnementer ikke fremgår af Mit YouSee og jeg har stadig kun de 3 fordele. Har lavet login til mobilerne for at kunne få YouSee Musik men hvorfor kan man ikke se dem inde på min ‘hoved-konto’ Mit YouSee og få de lovede ekstra fordele?
Der er jo ikke noget ved at skulle bruge login til hver enkelt tjeneste man har, så mister man da overblikket alligevel og ingen grund til at samle sine ting hos en leverandør.

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +6
Der er mit You See, som giver oversigt på TV/Bredbånd, og der er Mit You See Mobil som giver oversigt på Mobil, Regning/forbrug m.m. så hver mobil har sit Log in på den side.
Husk, at hvis telefonerne er på samme kundenummer, så er der kun en bruger på musik af gangen, der er kun et Log In på et kundenummer.
Badge
Ok så må jeg vel have fat på YouSee igen for det var bestemt IKKE det indtryk deres ‘kundeservice/sælger’ gav😒
Saml det hele og få ekstra fordele. Det er godt nok lavet på 3 kunde nr. /kontrakter med de 3 mobiler.
Tak for svaret tager fat i deres kundeservice når de en gang imellem har åbent 😉
Omdømme 7
Badge +6
Haves der i husstanden TV, Bredbånd og Mobil, så giver det adgang til 5 fordele, haves der 2 f.eks TV og bredbånd er der 3 fordele. Haves der kun et kundeforhold så er der ingen fordele.
https://kundeservice.yousee.dk/abonnement/yousee-more/hvad-er-yousee-more

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P