Mit Yousee Regninger & betaling

• Deltager
  • 2 kommentarer
Jeg har en aftale med min arbejdsgiver om at mit firma betaler Internet samt fastnet telefon, jeg betaler selv for TV og forbrug af telefonen. Når jeg går på Mit Yousee og vælger Regninger står der: "Regninger vises ikke. Du får ikke vist regninger da dine regninger betales af din arbejdsgiver/antenneforening. Forbrugsdetaljer mm. finder du under det enkelte abonnement" , men Yousee sender mig kvartalsvis regninger for HomeTrio Fiber Privatbetalt, Tv i flere rum, Fastnet opkaldsafgift til mobil, Fastnet opkaldsafgift til fastnet. Hvordan kan det være jeg ikke kan se regninger for den del jeg selv betaler ?

4 Kommentarer

Omdømme 4
Badge +6
Hej OleDe

Kunne se du manglede et svar.

Når du har regningen delt på sådan en måde, så har du umiddelbart 2 kundenumre/kontonumre. Eller - dvs. der er et kundenummer til det, din arbejdsgiver betaler og et til det, du betaler. Her tyder det på, at du er logget ind med det login, hvor kundenummeret til det din arbejdsgiver betaler er tilknyttet.

Hvis du opretter et, hvor det kundenummer, der står på dine regninger, bliver brugt, så bør du kunne se dine regninger der.

Håber det forklarer det.

Stefan, YouSee Forum Team
Hej Stefan, YouSee Forum Team,

Jeg har sikret mig at det er mit eget abonnement som er/var tilknyttet det login jeg altid bruger, og har nu forsøgt at knytte abonnement nummeret endnu engang, men får denne meddelelse: "Abonnementet er allerede tilknyttet Det var ikke muligt at tilknytte abonnementet, da det allerede er tilknyttet dit login." Så jeg forstår ikke hvorfor jeg får meddelelsen "Regninger vises ikke. Du får ikke vist regninger da dine regninger betales af din arbejdsgiver/antenneforening. Forbrugsdetaljer mm. finder du under det enkelte abonnement" når jeg forsøger at se mine regninger. Det drejer sig om et fiberbaseret YouSee Trio TV/Internet/Telefoni abonnement.

Mvh
Omdømme 4
Badge +6
Hej igen

I så fald så tag gerne fat i vores support - så må vi undersøge det lidt nærmere.

https://kundeservice.yousee.dk/kontakt-os

Stefan, YouSee Forum Team
Hej Ole
Tak, fordi du tog dig tid til at skrive til os. Jeg har netop forsøgt at ringe til dig, desværre uden held.

Jeg beklager det sene svar.

Det login du brugte, var oprettet på et forkert kontonummer. Jeg har derfor oprettet et nyt login til dig.

Brugernavn: xxxxxxxx
Adgangskode: xxxxxx

På det nye login kan du se dine regninger, som du betaler for.

Hvis du har andre spørgsmål, er du velkommen til at kontakte mig eller mine kolleger.

Du kan enten besvare denne mail eller ringe på 70703050. Vi har åbent mandag og tirsdag 8.00 - 17.00 samt onsdag til fredag mellem kl. 8.00 og 15.00.
Jeg skal bede dig oplyse dit sagsnummer xxxxxxxx, så kan vi finde din sag frem hurtigst muligt.

Du ønskes en god weekend.

Venlig hilsen

Laura *************
Kunderådgiver
YouSee

Redigeret af Özcan: Fjernet medarbejderens fulde navn.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)