Spørgsmål

Mit YouSee, kan ikke tilvælge ekstra tjenester


Jeg har nu i 3 dage forsøgt at tilkøbe ekstra Data til mit mobil abonnement. Når man trykker på ekstra tilkøb, og bekræfter dette, kommer der en teknisk fejl, og man bliver bedt om at prøve igen senere. Har som nævnt prøvet i 3 dage, og ringede derfor til kunde service. De kan godt se, at der er problemer, men der arbejdes på det, siger de :-)
Det er ok, hvis et lille enkeltmandsfirma har problemer med teknikken på sin hjemmeside, men at YouSee ikke kan fikse dette med det samme er jo helt rystende.

3 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +7
Hej thomasfreil

Dejligt at du fik klaret det via kundeservice og så beklager vi fejlen mange gange.
Tror du skal læse mit indlæg igen. Jeg fik IKKE klaret det vis kundeservice. De fik også systemfejl, da de prøvede.
Efter et døgn har jeg nu prøvet igen, men det virker stadig ikke.
Måske de skulle overveje at ansætte en teknisk web administrator i det lille firma.
I et professionelt firma var det fixet på 10 min
Omdømme 5
Badge +7
Hej thomasfreil

Du har ret - undskyld for det :(

Jeg prøver herfra at få skubbet på, så vi kan få det løst hurtigst muligt.

Besvar

    • :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)