Spørgsmål

Mit Yousee(info om alle mine produkter hos dem)

• Deltager
  • 0 kommentarer
det er første gang nogenside jeg skriver her, da jeg nu for alvor er jeg ved at blive så pisse-irriteret over hvor ubruelige folk fra kundeservice eller teknisk afdeling er.Det er helt surrealistisk og skandaløst hvad jeg oplever lige nu..Jeg har altid haft den store TV pakke og siden i mandags(i sidste uge) er alle mine oplysninger om min tv pakke forsvundet fra min side.hvor blev de af??
Betyder det så, at jeg officielt ikke længere har tv fra Yousee??hvordan kan det så være at jeg
HELDIGIVS stadig kan se kanalerene på mit SMART-TV??så,ja,,der er en eller en anden hos YOUSEE der har gjort noget.....
.Jeg kan se,at jeg kun har adgang til mine ekstra kanaler og mit bredbånd og derfor(går jeg ud fra) kan jeg ikke se ,som jeg plejede, alle mine kanaler på Pcén.ipad eller mobilen..jeg kan kun se de 2 ekstra kanaler.Har ringet til Kundeservice 5-6 gange nu uden held.hvor er jeg træt af det her!!!!!har aldrig oplevet noget lignende før...fejlen blev meldt i tirsdags.
Jeg skiftede mit mobil abonemment ,i morgen for 2 uger siden(tirsdag 28/2),fra TELIA til YOUSEE ,som træder i kraft først d.3 april.og på samme dag bad jeg også om at nedgradere min tvpakke fra den store til mellem pakke....men så opdagede jeg nogle dage efter at min yousee app begyndte at drille,,og så til sidst(i mandags)kunne jeg ikke længere bruge den....så fra den dag af har jeg kun adgang til mine 2 ekstra kanaler.så ringede jeg igen i tirsdags(7/3) for at anullere min bestlutning, dvs,,at jeg alligevel ville beholde den store TV PAKKE...og fik endda en bekræftelse på det,,,da jeg reelt var bange for at ham der jeg snakkede med i telefonen har klokket i det,at han lavede en fejl..
og alt tyder desværre på at han faktisk har lavet noget,,aner ikke hvad
Har ringet til Kunderservice igen i dag 17.30(for femte eller sjette gang)men intet,,NO LUCK,naturligvis...de siger bare at problemet er fejlmeldt men ok..hvad så??hvor længe skal man vente på at der kommer en med "brains" og kan gøre noget ved problemet??
er det virkelig så svært at forstå min situation/mit problem eller hvad??eller drejer det sig om et så uhyrlig teknisk de ikke ved hvordan man kan løse det?????
ER DER NOGEN af jer der har oplevet noget lignende??hvis ja..hvad har I så lavet??
jeg vil vente nogle endnu ellers vil jeg prøve at starte forfra og ringe til Dem for at bestille den store TV PAKKE igen men jeg skal samtidig sikre mig at få et nyt brugernavn og et ny password.

1 Kommentar

Omdømme 5
Badge +7
Hej same

Jeg kan se at du mangler svar er.

Først og fremmest er jeg ked af at læse, at du har fået en dårlig oplevelse ved kontakt til vores kundeservice, i forbindelse med ændringer af dit abonnement.

YouSee Forum er et bruger til bruger forum, hvor det er brugerne der primært står for besvarelserne og de kan desværre ikke hjælpe dig i dette tilfælde. Jeg vil derfor anbefale, at du endnu en gang retter henvendelse til os på tlf. 70704040, så vi kan få redet trådene ud én gang for alle.

Jeg beklager generne mange gange.

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P