Spørgsmål

Mit yousee er væk

Når jeg går ind på Yousee og logger på Mit yousee står der at der ikke er tilknyttet nogen abonnementer på min side. Det kan jeg ikke forstå, da jeg både har antenneforening, fuldpakke og bredbånd hos jer. Jeg vil gerne skifte tv-pakke til kun at have grundpakke fra antenneforeningen og evt. tilkøbe Netflix og News, men det kan jeg ikke selv gøre, fordi der står sådan. Jeg kan heller ikke se mine regninger -rigtig irriterende! Jeg kan heller ikke finde en mail fra jer hvor der har stået hvordan jeg gør??? Please help!

3 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Hej michellep

Jeg byder lige ind med svar i tråden her :)

Der er her nogle muligheder du kan prøve:

1. Tilknyt dit abonnement til dit login:
Sådan tilføjer du dit abonnement i Mit YouSee

2. Du bruger et forkert login:
Få hjælp til YouSee Login
Hej Kasper
Tak for dit svar, det har desværre ikke hjulpet. Jeg har logget på mit yousee, men siden er tom, der står som jeg skriver "Du har ikke noget abonnement tilknyttet" og der er ikke noget længere nede, hvor jeg kan trykke "Tilknyt abonnement". Jeg har prøvet ALT for den side, og intet nytter. Er så træt af at det ikke virker..
Omdømme 2
Badge +1
Hej Michellep

Jeg beklager, at vi først vender tilbage nu.

Hvis du fortsat oplever samme problemer med dit login, vil jeg anbefale dig at tage fat i vores telefoniske support, så de kan se nærmere på dit login. Når ovenstående ikke virker, er der desværre ikke så meget mere vi kan gøre herfra, da YouSee Forum primært er en bruger-til-bruger platform.

Support sidder klar på 70704040 alle ugens dage mellem kl. 8.00-20.00. :)

Anna
YouSee Forum Team

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)