Mit YouSee - Abonnement kan ikke tilknyttes - Fakturaoversigt kan ikke vises | YouSee Community

Mit YouSee - Abonnement kan ikke tilknyttes - Fakturaoversigt kan ikke vises


Ved søgning på mit yousee kan jeg ikke se, hvilke abonnementer jeg har tegnet. Ved tilføj abonnement, sker der intet. Ligeledes kan fakturaoversigt ikke tilgåes.
Dette har været en status over noget tid, - er der en løsning på vej??

2 Kommentarer

Omdømme 1
Badge
Hej Bruger852

Jeg kan se, at du mangler et svar, så jeg byder lige ind 🙂

Jeg vil først og fremmest anbefale dig, at du tjekker om du skulle have flere logins - det kan nemlig være, at du benytter det forkerte login. Det kan du tjekke her.

Hvis du benytter det korrekte login og ikke har mulighed for, at tilknytte dit abonnement, så skal vi have set nærmere på det. Jeg vil derfor anbefale dig, at du kontakter os direkte og du finder vores kontaktoplysninger her.

Katrine, YouSee Forum Team

Besvar