Mit yousee | YouSee Community
Svar

Mit yousee

Omdømme 3
Badge
Min webmailplatform har i dag ca. kl. 1330 ændret udseende på Ipad og android. Fuldstændig ubrugelig. Ingen ændringer på pc.
Har andre oplevet det samme her i Forum?
icon

Bedste svar af Slangefar 15 januar 2019, 17:52

Prøvede lige på fruens android tablet, og min konto ser ud på samme måde. Bruger du Chrome. Så tryk på de 3 prikker og afkryds "Almindeligt website". Brugeren MS-ERIK har flere gange i forum forklaret hvordan man gør på iPad. Brug Google til at finde hans opskrift.
Se original

9 Kommentarer

Omdømme 7
Badge +7
Prøvede lige på fruens android tablet, og min konto ser ud på samme måde. Bruger du Chrome. Så tryk på de 3 prikker og afkryds "Almindeligt website". Brugeren MS-ERIK har flere gange i forum forklaret hvordan man gør på iPad. Brug Google til at finde hans opskrift.
Omdømme 3
Badge
På Ipad bruger jeg Safari. Det er først i dag, at det gik galt. Hvorfor skal jeg nu bruge Chrome ?
Omdømme 7
Badge +7
Du skrev om android og her bruger man normalt Chrome. Med Safari finder du bare MS-ERIKs løsning med en google søgning.
Omdømme 3
Badge
Det er jo meget fint med disse løsninger. Det er ok på Chrome nu. Men, hvorfor er det nu pludseligt ændret. Altså fra i dag ca. kl. 1330. Er der nogen som kender svar på dette.
Omdømme 7
Badge +7
Hej Tikkie

Det kunne tyde på, at du blev opgraderet til den nye webmail.

Jeg har markeret bedste svar i tråden.
Omdømme 3
Badge
Hej Kasper
Tak for dit svar. Vil det så sige, at jeg nu kan få oprettet en mailadresse mere - indboks - under mit kundenummer. Jeg vil gerne have min hustrus "alias"-adresse som nr. to mailadresse..
Omdømme 7
Badge +7
Ja, op til og med 5 konti kan oprettes på Mit Yousee under Mailindstillinger. Prøvede dog lige at lave en mere selv og fik "Internal Server Error" igen 😞
Omdømme 3
Badge
Jeg er blevet anbefalet at ringe ind til kundeservice og få dem til at oprette mailadressen.
Jeg har lige prøvet... Jeg kunne godt oprette en. At oprette en boks ud fra et alias er dog en anden sag. Jeg tænker, det kan give knas:

1) Man skal nedlægge aliasset. Det gør, at en anden kunde i mellemtiden kan hugge det (måske, hvis der ikke er en hviletid).
2) Hvis man ikke længere kan oprette nye adresser med det domæne (mine adresser er f.eks. "udgået"), hvad så...

Besvar