TDC Mail


Omdømme 2
  • Deltager
  • 2 kommentarer

📢Information fra Forum-teamet:

Få hjælp til det tidligere TDC mail som nu hedder YouSee Mail:

Find hjælp og vejledning i vores tråd omkring det tidligere TDC mail, som nu hedder YouSee mail. Du kan få hjælp til både YouSee webmail og til opsætning af din YouSee mail i et mailprogram.

Få hjælp til YouSee Mail (tidligere TDC Mail)

Mine modtagne TDC mails forsvinder automatisk over på Windovs live mail, hvorfor?


14 Kommentarer

Omdømme 5
Badge +2
Hej FWH,

mener du at de forsvinder fra TDC web-mail server?

Du kan ændre instillingen i Windows mail, så at alle indgående mail også forbliver på serveren (men husk at tømme den en gang i mellem):

- Vælg din mailkonto under fanen Konti i Windows Live Mail, og klik derefter på Egenskaber.

- Kontrollér, at indstillingen Gem en kopi af meddelelserne på serveren er valgt under Levering under fanen Avanceret på siden Egenskaber for din konto.

Mvh

Omdømme 2
Det er når jeg åbner min Postkasse Windovs Live Mail, så forsvinder alle mine mails fra Mit TDC og flytter over i Windovw Live Mail.

Omdømme 2
Jeg er lidt nysgerrig, så jeg beklager hvis jeg har misforstået spørgsmålet, men kan du læse dine mail fra Mit TDC, som er noget web noget ?

Du kan dog forhindre at de ryger over i Live mail, ved at prøve nedenstående:

"Start Windows Live Mail. 

 Klik på menuen Funktioner* og vælg Konti.
😉 Hvis menuen ikke vises, skal du holde ALT-tasten på tastaturet nede for at få den frem.
Du vil under punktet Post få en oversigt over dine eksisterende mailkonti. Har du TDC  mailkonti stående på listen, kan du fjerne/deaktivere dem."

Omdømme 2
Tak for hjælpen, det virkede.

Omdømme 2
Det lyder godt, og velbekomme                          Glad mand

Jeg kan ikke sende mails . Hvad er der galt ?
Omdømme 5
Badge +2
Jeg kan ikke sende mails . Hvad er der galt ?

Hvis du fortæller, hvad der sker, når du forsøger at sende mails, så kan det være, at der sidder en med en idé til, hvad der kan være galt. :)

Stefan, YouSee Forum Team
jeg vil gerne se mine gamle mails på denne adresse da jeg har fået ny adresse. xxxxxxannedorte@gmail.com

/Redigeret af Kasper: Slørret mailadresse.
jeg tror min ng mail adresse er hos telia
Min ny g mail er hos Telia tror jeg nok.
Omdømme 7
Badge +9
En G mail er hos Google.
Hvad er adviseringstilladelse? Der popper konstant et vindue op i min mail der spørger om jeg vil opdaterer dette.
hvorfor kan jeg ikke komme på mail ved at skrive TDC mail og så gå på webmail
Omdømme 7
Badge +9
Som YouSee kunde skal du ind på https://mail.yousee.dk

Besvar