mit tdc app til windows phone

findes der mit tdc app til windows phone?

15 Kommentarer

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Alex1 har modtaget fra andre medlemmer.

Nej, det er desværre ikke blevet lanceret endnu. Det er dog under udvikling, og forventes at være klar i 2013.

Indtil da kan du bruge TDC's mobilportal, du kan læse mere om det her: http://fly.tdc.dk/publish.php?id=31245

Alex

hej Alex, tak for svaret. Håber det bliver tidligt i 2013. Vedr. TDC mobilportal kræver det vel, at jeg har mobilabb. gennem TDC???? Det har jeg ikke, da tdc ud fra mit behov/forbrug er for dyr.

Omdømme 1

Hej igen!

Alle kan bruge TDC's mobilportal. Dog skal man være TDC kunde for at kunne bruge funktioner som TDC Play og optage funktionen, det samme gør sig gældende i Mit TDC app'en. Hvis du vil vide mere om hvem der kan bruge hvad i Mit TDC app'en kan du se det på denne side: http://kundeservice.tdc.dk/privat/publish.php?id=31241

Hvis du allerede har et HomeDuo eller HomeTrio abonnement, får du faktisk nogle ekstra fordele ved at have et TDC Mobil abonnement. Konceptet hedder samlefordele, som du kan læse mere om her: http://privat.tdc.dk/element.php?dogtag=p_shop_pak_fordele

tak for svaret, kunne jeg få dig til at ringe til mig på (mobil nr fjernet af administrator)???

jeg har fjernet mobil nummer fra indlæg her, da vi ikke ønsker at det bliver misbrugt. Du er velkommen til at sende det i en privat besked, men det er ikke så godt det står her, frit tilgængeligt på et offentligt forum Glad humørikon

glædelig jul

Hilsen Patrick, forum administrator

Omdømme 1

Nej, det er ikke sådan vores forum fungerer. Hvis du ønsker telefonisk kontakt, må du kontakte vores kundecenter. Du finder kontaktinformationer og åbningstider på www.tdc.dk/kontakt.

Derudover vil jeg bede dig fjerne dit telefonnummer fra dit indlæg, da dette er et åbent forum, og du udsætter dig selv for numresamlere.

beklager,men hvordan fjerner jeg mit tlf.nr.???

Omdømme 1

Udfor dit indlæg klikker du Indstillinger > Rediger svar. Men nu bliver det gjort for dig denne gang Glad humørikon

tak, god week end og glædelig jul og godt nytår.

Jeg er gået fra iphone til Nokia Lumia 920, men jeg savner godt nok Mit TDC app´en! Jeg kan se at den er på vej, har I noget nyt mht. lanceringen af Mit TDC til Windows Phone?

Ser frem til både svar og app´en:-)

Hallooooo, Bank Bank...... er der nogen hjemme?

Det ville være rart at få et svar her, istedet for at skulle ringe/mail, for så kan andre også få svaret.

Hej Alex,

Det er nu et stykke tid siden at du gav svar omkring Mit TDC til Windows Phone i 2013.

Ved du hvor meget tættere på en lancering af denne app er? Hvordan er muligheden iøvrigt for at blive beta-tester på denne app. Jeg har gået længe og ventet på app'en og ser meget frem til en lancering.

Frederik

Hej Frederik

Jeg har fået oplyst af anden medarbejder i TDC, at de ikke har tænkt sig at lave tdc app til windows phone. Der er for lidt der har windows phone (ca 10 %) Jeg kan ikke huske pgl´s navn idet jeg i skuffelse slettede mails fra pgl.´(pgl. var iøvrigt ikke særlig venlig)

Hvorfor sælger TDC så Windows Phone hvis de ikke tror på det? Uden at vide vil jeg tro at TDC har 40-50% af market i Danmark(sikkert meget mere), så lad os forstille os de har ca. 2mill betalende kunder. 10% af de 2mill. kunder har så Windows Phone, så ca. 200.000 kunder, igen sikkert lavt sat.

Så lad mig lige forstå det her igen, TDC vil ikke lave en Mit TDC app til 200.000 af deres kunder i Danmark?

Det lyder jo helt grotesk, og får mig til at overveje mon jeg gider at være kunde hos TDC. Jeg har altid været glad for TDC, så kære TDC op på hesten på igen og få lavet den app til Windows Phone. Samtidig kan I så også samtidig lave en native Mit TDC app til Windows 8. Ja Windows 8 er der også nogen af Jeres kunder der bruger :-) 

PS: nu er der kun 10 dage til Nokia Lumia 1020 kommer i TDC butikken, puha jeg glæder mig :-)

På forsiden af tdc.dk reklameres nu med at man kan skrive sig op til Nokia Lumia 1020, så TDC må da tro på at de kan sælge den telefon siden den kommer på forsiden.

Når man så går ind på siden:

http://shop.tdc.dk/Nokia-Lumia/Nokia,default,sc.html

Står der til højre følgende:

"Mere om Nokia og TDC  

TDC Play Musik

Med et TDC mobilabonnement får du TDC Play Musik med adgang til over 20 mio. numre på din mobil.

TDC Play Film & Seriepakken

Med TDC Play Film & Seriepakken får du fri adgang til massevis af film og serier på din smartphone og computer."Ja TDC Play musik findes godt nok til Windows Phone men ikke den samme app som til Android, men TDC Play Film & Seriepakken, findes ikke endnu, men TDC lover nu at det kommer til at virker til Nokia Lumia 1020.

Så nu skal vi bare vente på at Nokia Lumia 1020 kommer i TDC butikken så vi kan få Mit TDC app'en til Windows Phone.

Lækkert, elsker TDC og Windows Phone!!!

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P