"Mit TDC" app | YouSee Community

"Mit TDC" app

Vis første besked

42 Kommentarer

Jeg har også problemer DLNA. Mit musik er i AAC, mine billeder er i jpg og png og mine video ligger i forskellige format, men er dekoder med h264 eller x264. Jeg få følende fejl "Kan ikke afspillet indholdet". Jeg har se fint filerne på min enhed. Jeg har prøve på min iphone 4. Flemming
Hvorfor kan man pludselig IKKE se webtv på Ipad via app? Det virkede upåklageligt til og med i onsdags, men torsdag siger den pludselig at jeg ikke har abonnement på mobiltv.. Det skal jeg heller ikke når jeg prøver at se tv på mit hjemmenetværk! Hvad sker der lige??
Jeg har lige prøve både på min iPad og iPhone og jeg få den samme fejl. Jeg er også på mit hjmmenrtværk.
Omdømme 4
Badge +1
Hos mig er Webtv via Mit TDC app på android holdt op med at virke, akkurat som andre oplever, den siger at jeg ikke har mobil-abb selvom app'en har forbindelse til min tv-boks og kan se planlagte optagelser. 

Det er simpelthen ikke godt nok TDC!

Omdømme 4
Badge +1
droid skrev:
Hos mig er Webtv via Mit TDC app på android holdt op med at virke

Det virker igen.

Det virke også her igen

Flemming
Hej tdc. Har i også en direkte linie til "mit tdc" app som i har til "tdc play" app?
Indberetning af fejl:
Adgang til service

Du har ikke adgang til TDC PrivatAlarm.

Denne fejl får jeg når jeg vil ind under "PrivatAlarm" i app'en. Plejer at virke perfekt.. Men de sidste 2 dage har det ikke virket på vores 2 iPhones og iPads.

Min alarm virker upåklageligt, og jeg kan fint gå på den via browseren på mine enheder.

Er det noget i kan kigge på? Glad humørikon 

Omdømme 2
Samme problem som Muggs Trist humørikon

TDC skulle være igang med fejlsøgning

Meget fin app! Er det kun mig der har fornemmelsen af at "Se Tv" delen viser billedet på hovedet på min iPad og at den ikke kan roteres, så jeg har iPad'ens lydstyrkekontrol øverst til venstre?
Hvorfor kan man pludselig IKKE se webtv på Ipad via app? Det virkede upåklageligt til og med i onsdags, men torsdag siger den pludselig at jeg ikke har abonnement på mobiltv.. Det skal jeg heller ikke når jeg prøver at se tv på mit hjemmenetværk! Hvad sker der lige??
Når man står og skal ud rejse, vil man så kunne logge ing, og bruge Mit TDC app'en, fra feks Sverige?

Jeg får mulighed for at logge på et WiFi LAN på en Telia linie i Sverige. Samtidigt har jeg brug for at kunne slå vores TDC Privatalarm til og fra hver dag. Vil dette være muligt?

/Ulrik

Omdømme 2
Hej Ulrik, Samtlige funktioner i Mit TDC app'en fungere fint i udlandet. Jeg har brugt den i flere lande både via GSM og WIFI. /Lars
Hej Lars

Tusind tak for tilbagemelding....:-)

Super at vide, at det virker i andre lande.......det var lige det jeg havde behov for at vide....:-)

/Ulrik

Mit TDC på min Android telefon (Nexus S 4.1.1) bliver ved med at give følgende fejl:

E/TvPlayActivity( 2163): Remote Connection exception
E/TvPlayActivity( 2163): dk.tdc.mittdc.component.tv.service.SsoValidatorServiceTv$StreamException: Could not fetch stream: [StatusCode: 1] [Range: 4] [SubRange: 1] [Specific: 1] [Response: ]
E/TvPlayActivity( 2163): at dk.tdc.mittdc.component.tv.service.SsoValidatorServiceTv.validateMobileTVResponse(SsoValidatorServiceTv.java:19)
E/TvPlayActivity( 2163): at dk.tdc.mittdc.component.tv.activity.TvPlayActivity$9.onResponseReceived(TvPlayActivity.java:642)
E/TvPlayActivity( 2163): at dk.tdc.mittdc.service.SsoHttpLoader$1.handleMessage(SsoHttpLoader.java:254)
E/TvPlayActivity( 2163): at android.os.Handler.dispatchMessage(Handler.java:99)
E/TvPlayActivity( 2163): at android.os.Looper.loop(Looper.java:137)
E/TvPlayActivity( 2163): at android.app.ActivityThread.main(ActivityThread.java:4745)
E/TvPlayActivity( 2163): at java.lang.reflect.Method.invokeNative(Native Method)
E/TvPlayActivity( 2163): at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:511)
E/TvPlayActivity( 2163): at com.android.internal.os.ZygoteInit$MethodAndArgsCaller.run(ZygoteInit.java:786)
E/TvPlayActivity( 2163): at com.android.internal.os.ZygoteInit.main(ZygoteInit.java:553)
E/TvPlayActivity( 2163): at dalvik.system.NativeStart.main(Native Method)
W/System.err( 2163): dk.tdc.mittdc.component.tv.service.SsoValidatorServiceTv$StreamException: Could not fetch stream: [StatusCode: 1] [Range: 4] [SubRange: 1] [Specific: 1] [Response: ]
W/System.err( 2163): at dk.tdc.mittdc.component.tv.service.SsoValidatorServiceTv.validateMobileTVResponse(SsoValidatorServiceTv.java:19)
W/System.err( 2163): at dk.tdc.mittdc.component.tv.activity.TvPlayActivity$9.onResponseReceived(TvPlayActivity.java:642)
W/System.err( 2163): at dk.tdc.mittdc.service.SsoHttpLoader$1.handleMessage(SsoHttpLoader.java:254)
W/System.err( 2163): at android.os.Handler.dispatchMessage(Handler.java:99)
W/System.err( 2163): at android.os.Looper.loop(Looper.java:137)
W/System.err( 2163): at android.app.ActivityThread.main(ActivityThread.java:4745)
W/System.err( 2163): at java.lang.reflect.Method.invokeNative(Native Method)
W/System.err( 2163): at java.lang.reflect.Method.invoke(Method.java:511)
W/System.err( 2163): at com.android.internal.os.ZygoteInit$MethodAndArgsCaller.run(ZygoteInit.java:786)
W/System.err( 2163): at com.android.internal.os.ZygoteInit.main(ZygoteInit.java:553)
W/System.err( 2163): at dalvik.system.NativeStart.main(Native Method)

Hej

Ved i stadig ikke hvornår app'en kommer til WP?? Det er jo 8 mdr. siden i lancerede app'en...

Vi venter jo spændt.

Hos mig skipper app også når jeg prøver at afspille til WD live. Hvornår kommer der en løsning? Hvem kan man skrive til?

Besvar