Svar

Mit TDC - abonnementer

Har netop modtaget mail at grundet 'oprydning' så kan abonnementer være forsvundet fra Mit TDC - og rigtig nok - alle er pist væk - det er ikke godt nok TDC, faktisk vil jeg betegne det som sjusk, er ret overbevist om, at I stadig godt kan finde mine aktive abonnementer når I skal fakturere ? Hvorfor i alverden skal jeg så nu bruge tid på at få dem oprettet igen hvor jeg også skal finde et kundenummer frem som jeg aldrig bruger ?

Det er en ommer.

icon

Bedste svar af Andreas_O 10 maj 2016, 19:42

Hej Torben, 

Først og fremmest vil jeg byde dig velkommen til TDC Forum Glad humørikon

Du er naturligvis velkommen til at komme med kritik, hvis du mener, at vi har jogget i spinaten, men forummet her er et kunde til kunde-forum, hvor TDC kunder hjælper hinanden. 

Når det er sagt, så finder du dit kundenummer øverst i hjørnet på din regning. Selvfølgelig er det irriterende, at du skal tilmelde dine abonnementer igen, og den frustration kan jeg godt sætte mig ind i. 

Se original

1 Kommentar

Omdømme 1

Her kan du se, hvor mange omdømmepoints Andreas_O har modtaget fra andre medlemmer.

Hej Torben, 

Først og fremmest vil jeg byde dig velkommen til TDC Forum Glad humørikon

Du er naturligvis velkommen til at komme med kritik, hvis du mener, at vi har jogget i spinaten, men forummet her er et kunde til kunde-forum, hvor TDC kunder hjælper hinanden. 

Når det er sagt, så finder du dit kundenummer øverst i hjørnet på din regning. Selvfølgelig er det irriterende, at du skal tilmelde dine abonnementer igen, og den frustration kan jeg godt sætte mig ind i. 

Besvar

• :D
    • :?
    • :cool:
    • :S
    • :(
    • :@
    • :$
    • :8
    • :)
    • :P
    • ;)