mistet mails | YouSee Community

mistet mails

Vis første besked

28 Kommentarer

Omdømme 1
Hej.

Måske kan TDC se, hvem der logger på TDC Mail. Åbner jeg min Google Gmail på web kan man se, hvem der har logget sig på. Det vises, at der ca. hver halve time døgnet rundt logges på fra en US IP-adresse, men det er der ikke noget galt i, da det skyldes at jeg har indstillet Microsoft Outlook.com til at hente POP-mail fra både Google og TDC. Men er det ikke noget, ejeren af kontoen kender til, er det galt. Det kan hurtigt bremses, blot ved at andre adgangskoden. I øvrigt ser det ud til at TDC webmail også har muligheden for at hente mails fra andre på samme måde.

Da det hele foregår 100 pct. på serverplan kan man næppe kontrollere det ved at undersøge den lokale computer.

Omdømme 4
Hej Erik.

Adgangskoden er nem at aflure,-- den ligger i dine systetemnøgler.

Hertil kræves blot en falsk opdatering til f.eks Java.

Dette var "populært"for et par måneder siden.

POP 3 er universel--så alle har adgang.

Adgangskoden-og password kan du ændre lige så mange gange du vil,men har du "sladrehanken" på din komputer vil den selvfølgelig "følge med" i alt hvad du foretager dig.

Derfor er den mest sikre,og hurtigste udvej at installere komputeren fra bunden.

Selvfølgelig skal du oprette ny adresse+password,men det er meget nemmere end at reparere på en hacket komputer.

Igen -vil jeg henvise til tidligere foreslåede link

Her sidder virkelige "nørder" som er parate til hjælp.

Venlig hilsen

Trumle.

Vi fik aldrig mistede mail retur. Vi ændrede kode og problemet er løst.

Besvar